31 maart Hengstenshow "de Radstake" Venderbosch Wi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pasha

Re: 31 maart Hengstenshow "de Radstake" Venderbosc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 13:06

ahja klopt!

pfff.. damn ik heb me fotos bekeken..
omg wat zijn ze slecht!!

Alleen Calvados staat er duidelijk Casco en Unistar :S
voor de rest zie je alles wazig echt jammer..
en ik had bijna van alle hengsten wel fotos magoed veel zie je er niet van grom.. Boos!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:01

Weltino bedoel je denk ik , Pasha, ipv Wellington Knipoog

SilenSilvano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:01

Ik kwam voor Kroongraaf wat een mooi beest zeg Haha! alleen hij sloeg wel veel achter uit haha Knipoog.ook wel een beetje voor burggraaf dat is tenminste de opa van mijn horsiej. En Casco wow die is echt mooi ik ben gek op schimmels echt super mooi beesie. Ik heb ook foto's gemaakt alleen zijn heel erg slecht geworden. Niet de moeite waard om hier op bokt neer te planten.
En een vos vind ik ook heel erg mooi die had een blessure. Ik weet niej of dat nou Phin Phin was of Tangelo. Roman Nature en Weltino zijn ook erg mooi.

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:14

BlOnDeSiL schreef:
En een vos vind ik ook heel erg mooi die had een blessure. Ik weet niej of dat nou Phin Phin was of Tangelo. Roman Nature en Weltino zijn ook erg mooi.

Dat was natuurlijk Phin Phin! Daar heb ik ook een veulen van, zes weken oud inmiddels alweer. Vond trouwens het Phin Phin veulen die ze op de show lieten zien nou niet echt "je van het".
Het was een leuke show met heel wat hengsten. Mijn speciale interesse ging natuurlijk uit naar Phin Phin en zijn nafok. Ook Tangelo vind ik erg interessant en daar hadden ze oa. een knap veulen van lopen. Verder waren de volgende hengsten aanwezig: Casco, Ultimo, Unistar, Caresino, Vancouver, Tampa, Don Primaire, Calvados, Kroongraaf, Burggraaf, Radar, Weltino, Sorento, Roman Nature, Royal Star, Unesco (wat een fijn galopperend, braaf dier), Upgrade, Karandasj en Kojak. Het was weer de moeite waard!

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:24

Unesco is de Karandasj toch (jee, ik vergeet echt àlle namen)? Inderdaad een erg leuk beest!
(goede amazone ook Knipoog )
Sowieso is me Karandasj + nakomelingen erg positief opgevallen!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:49

Ik vind Karandasj ook erg leuk!! Zijn afstammelingen bevallen me ook goed. Unesco was erg gaaf, hij is best grof (groot hoofd en groot lijf) maar zo toont hij zich niet.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 20:20

Het was geweldig Haha!
echt coowl Haha!
Helaas kon ik maar tot 9 uur blijven
en ik ben dus vergeten me camera op te laden dus veel fotos heb ik niet en mooie ook nie Clown
als ik ze op de comp kan zetten dan zou ik ze laten zien Vork

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 11:09

Judith is idd een goede amazone haha...mijn huidige instructrice. jammer dat ik het gemist heb Verdrietig