Foto's hengstenshow piet kuijpers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Raiza

Re: Foto's hengstenshow piet kuijpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:48

parouscha schreef:
San Remo vind ik ook wel gaaf.
Waarom heeft hij zijn fans zeker nodig Verward

Ik denk dat je dat met een knipoog moet lezen... San Remo liet zich gisteren aan de hand niet echt van zijn beste kant zien.
Hij was nogal baldadig en was meer met 4 benen van de grond dan dat hij liet zien hoe goed hij kon gaan. Was erg jammer.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 20:09

tja dan moeten ze hem meer beweging geven...Heeft iemand die Stakkato gezien? zoja hoe ging die?

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:22

Elisa2 schreef:
tja dan moeten ze hem meer beweging geven..

Wat is dat nou voor opmerking? alsof ie de hele dag in zijn box staat ofzo Slapen

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:29

Waarom komt dat beest anders zo fris dan? Of komt dat zomaar uit de lucht vallen.. Dromen

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:34

Lachmar, ik vond je veulentje top. Ik was al bang dat ze ze niet meer lieten zien aangezien het zulk slecht weer was. jammer dat het maar 2 rondjes was.

Odermus vond ik ook wel wat.

San Remo was idd niet van zijn beste kant. maar vergeet ook niet dat die beesten allemaal lekker kort geschoren zijn en zo onder de deken uit in die vieze koude wind aan de hand liepen. Daar wordt je wel fris van.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:48

Dat is waar..

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 23:10

Elisa2 schreef:
tja dan moeten ze hem meer beweging geven...Heeft iemand die Stakkato gezien? zoja hoe ging die?

Jaaaa leuk! Dat was toch die donkerbruine/zwarte springhengst? Zeker een leuk dier! Ja

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 23:12

lucas03 schreef:
Lachmar, ik vond je veulentje top. Ik was al bang dat ze ze niet meer lieten zien aangezien het zulk slecht weer was. jammer dat het maar 2 rondjes was.

Odermus vond ik ook wel wat.

San Remo was idd niet van zijn beste kant. maar vergeet ook niet dat die beesten allemaal lekker kort geschoren zijn en zo onder de deken uit in die vieze koude wind aan de hand liepen. Daar wordt je wel fris van.

Dank je Haha!
Inderdaad jammer dat ze maar twee rondjes hadden gelopen, dan zie je het nog niet zo goed zeker bij die jonge dingen.
M'n veulentje was er wel echt moe van vandaag Slapen

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 10:18

haha dat geloof ik graag,volgens mij had hij het ook aardig koud.Jouw merrie zag er goed uit lachmar die andere was heel niet verzorgd.

lachmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 13:25

Elisa2 schreef:
haha dat geloof ik graag,volgens mij had hij het ook aardig koud.Jouw merrie zag er goed uit lachmar die andere was heel niet verzorgd.

Ik heb ongeveer een hele doos babydoekjes opgemaakt om hem schoon te krijgen haha. En ik was nog bang dat ze er vies uitzag, maar toen ik die andere merrie zag was ik daar niet meer bang voor haha Haha!