Hengstenshow Tewis, wie is daar geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissHIS

Re: Hengstenshow Tewis, wie is daar geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:39

gabrycha schreef:
adriana schreef:
Ik bedoel I, alleen ik heb gisteren gehoord dat hij niet al te grote nakomelingen geeft, dan is het al geen optie meer voor onze merrie Boos!

Hoe bedoel je de kleinste zoon die ik heb gezien was 1.61m verreweg het meredendeel zit netjes rond de 1,66m.

Dat noem ik ook "niet al te groot".

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 21:51

Dat noem ik ook "niet al te groot".
[/quote]

Liever dan een koe van van dik in de 1,70 met de nodige problemen....

Ik ben zelf klein dus mij maakt het weinig uit en mijn eigen merrie is ook klein daar hoef ik geen grote paarden uit te verwachten. Haha![/quote]

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:21

Ik vond Undercover(Iroko) van Lauw van Vliet erg mooi!! Sandreo ook erg mooi type! Ik heb niet echt een hengst gezien waarvan ik dacht: wow, daar zou ik mee dekkken...misschien dus Undercover of sandreo..
Het was wel heel leuk!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:03

Als ik het zo lees wordt het met die Stedinger ook niet wat.........
Had ik dat vorig jaar in Vechta toch wel goed gezien dus.

Ik was er al een beetje bang voor dat ie achter niet kon lopen.
Vorig jaar heb ik er een bloedchique hengstveulen van gezien (die natúúúúúrlijk weer kampioen moest worden om zijn koppie en de juiste eigenaar ..... ), en dat beestje liep van achter ook al niet best.
De stap was opvallend strak met een zéér beperkt gebruik van het spronggewricht en de knie. Met name het slechte gebruik van het spronggewricht was zeer opvallend.
Stappen als een krant dus.

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:56

Wij waren er al heel vroeg en ze waren stedinger aan het inrijden, het was een en al verzet merkten wij al en die achtebenen die liepen mee als het ware anders kan het paard helemaal niet lopen...

Uiteraard is hij jing en heel erg groot maar of dat goed komt valt te betwijfelen.

silloouuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:31

Blij werd je er inderdaad niet van. Hij was werkelijk het slechtste lopende paard van de hele show (alle spring hengsten meegerekend Haha! ).
Zij rug was een plank. Hij droeg zijn hals alsof ie een stok had ingeslikt. Hij liep achter inderdaad niet Verdrietig , (dit sleepte er een beetje achteraan). Maar voor deed ie ook niks (nou ja, een beetje de grond in steken dan!)
Ik denk dat hij meer dekkingen krijgt als ze hem nooit meer voorstellen! Haha!

Xander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:50

De Accord II x Landadel x Grannus die op de show was, hoe heet die en wat was jullie indruk ?

X