Citaat:Ik ken 3 afstammelingen van Haarlem die allemaal wat mankeren aan de benen.
gelukkig hebben ze ook nog een moeder...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Ik ken 3 afstammelingen van Haarlem die allemaal wat mankeren aan de benen.
Marije1984 schreef:Ik wil graag weten wie hier nakomelingen van Haarlem hebben en hoe ze zijn. Als het kan met foto. Mijn merrie verwacht 9 juni een Haarlem veulen en ben erg bebieuwd naar jullie 'ervaring' met deze hengst.
Groetjes Marije

anita schreef:Ik heb een 6 jarige Haarlem x Faust.
1.66. Donkerbruin tegen zwart aan.
Zeer lief aanhankelijk karakter. Op vreemd terrein denkt hij alleen dat hij nog hengst is. Is laat gecastreerd en heeft op de hengstenkeuring gelopen.
MiaMora schreef:En nog ff snel een foto: zelfs mijn dochter van 10 rijdt er zo mee weg !

lupa schreef:thanks an_j
dit is dus mijn haarlem!
lekker ding he? en wat betreft zijn benen die zijn van ijzer dus als er haarlemen zijn met slechte benen dan zal dat wel in de merrie lijn zitten. net zoals met zoveel paarden die zomaar gefokt worden door iemand die ergens nog een merrie heeft staan, en denkt "goh laat ik eens een veulen fokken"