Padinus en solitair

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kajanus

Re: Padinus en solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 14:35

Mariek87 schreef:
Kajanus schreef:
Mooie foto heb je gemaakt van Zip ( padinus)

De toekomstige dressuurtopper !!!

En hoe springt die? Haha!

Solitair sprong vandaag hier op concours mee in het M, maar ik was net weg voordat hij moest springen..

nou omhoog springt hij wel als het hem niet zint ... Pling maar een hindernis hebben we er nog niet onder gehad ..

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 14:37

Tsjah van Padinus moeten ze wel kunnen springen natuurlijk Knipoog

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:43

Mariek87 schreef:
Tsjah van Padinus moeten ze wel kunnen springen natuurlijk Knipoog

ja maar is nog een beetje jong om er een zadel op te doen en te kijkenof hij springt Haha!
maar wij zijn geen springers maar dressuurprikkers.
En als ik zo zijn draf en galop zie dan kan daar wel een toekomstig dressuurpaard uit voort komen OK dan!
Anky pas maar op daar komen wij aan Whoosh!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 09:28

Kajanus schreef:
ja maar is nog een beetje jong om er een zadel op te doen en te kijkenof hij springt Haha!
maar wij zijn geen springers maar dressuurprikkers.
En als ik zo zijn draf en galop zie dan kan daar wel een toekomstig dressuurpaard uit voort komen OK dan!
Anky pas maar op daar komen wij aan Whoosh!

Om te zien of die springt hoef je er geen zadel op te gooien hoor Clown

Maar als jullie een dressuurpaard wilden fokken waarom heb je dan met Padinus gedekt? (gewoon ff uit nieuwsgierigheid hoor)

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:24

Mariek87 schreef:
Kajanus schreef:
Whoosh!

Om te zien of die springt hoef je er geen zadel op te gooien hoor Clown

Maar als jullie een dressuurpaard wilden fokken waarom heb je dan met Padinus gedekt? (gewoon ff uit nieuwsgierigheid hoor)

wij kopen veulens kant en klaar en mijn man was zo verliefd op dit veulen dat hij hem gekocht heeft.
En we zijn er van overtuigd dat een goed springpaard *LOL* ook moet kunnen dressuren
een echte kan nl alles en nu maar hopen dat dit een echte is Haha!

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 14:40

Kajanus schreef:
wij kopen veulens kant en klaar en mijn man was zo verliefd op dit veulen dat hij hem gekocht heeft.
En we zijn er van overtuigd dat een goed springpaard *LOL* ook moet kunnen dressuren

Oooh op die manier, ik dacht dat je zelf gefokt had, dan zou het wat onverklaarbaar zijn om met Padinus te dekken Clown

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 12:13

Mariek87 schreef:
Kajanus schreef:

Oooh op die manier, ik dacht dat je zelf gefokt had, dan zou het wat onverklaarbaar zijn om met Padinus te dekken Clown

nee mijn man he die koopt wel meer veulens met springbloed Ach gut het was niet mijn keus maar ik vind hem nu ook super Pling

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 20:34

Ik ken ook mensen die een dressuurstal hebben maar uitsluitend paarden met springbloed kopen.
Zijn bewerkbaarder vinden zij, en meewerkender.

Ik heb Padinus overigens even bekeken vandaag, wel een mooie hengst zeg. Hij sjouwt wel goed, beetje speels onder het zadel maar wil wel wat doen.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 15:11

Hier nog een foto van onze Padinus Haha! de foto is gemaakt door sannah

Afbeelding

maartje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:30

Mijn buurman heeft een veulen van Padinus uit een donkerbruine merrie. Het veulen is donkerbruin (zoals volgens mij bijna alle nakomelingen van Padinus als ik de foto's zo zie) mooi type met lange benen en een sprekend hoofd. Als ik foto's heb zal ik ze plaatsen. Ben erg benieuwd naar andere nakomelingen van deze hengst dus als er iemand nog meer foto's heeft!!!

groeten Maartje

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 11:36

maartje88 schreef:
Mijn buurman heeft een veulen van Padinus uit een donkerbruine merrie. Het veulen is donkerbruin (zoals volgens mij bijna alle nakomelingen van Padinus als ik de foto's zo zie) mooi type met lange benen en een sprekend hoofd. Als ik foto's heb zal ik ze plaatsen. Ben erg benieuwd naar andere nakomelingen van deze hengst dus als er iemand nog meer foto's heeft!!!

groeten Maartje

Padinus is vrij van vosfactor als ik me niet vergis.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:02

Klopt helemaal. Van Padinus komt nooit een vos. Daar is hij ook op getest. Mocht je volgend jaar wel een vos hebben dan kan hij nooit de vader zijn en is er iets behoorlijk fout gegaan Clown

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 13:51

Wij hebben nu ook besloten om inderdaad Padinus er op te zetten ook omdat hij vrji is van vosfactor en omdat de nakomelingen ons erg aanspreken.
Bedankt dus allemaal voor de foto's en verhalen daardoor hebben we een hopelijk goede keuze kunnen maken.