Info/ nakomelingen Houston?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Re: Info/ nakomelingen Houston?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 11:03

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 13:27

Ik ben een paar maanden geleden met KimdePim mee geweest naar Houston!! Vingers aflikken Zelfs een paar foto's van hem gemaakt maar onze scanner is kapot, anders had ik ze er ff voor je op gezet.
Maar hij was echt super lief en braaf, mochten zelfs eventjes zijn stal in om hem te aaien Haha!

Heb nog wel een fotootje van een van hun nakomelingen (v. Houston)
Afbeelding
(de rechter, had je waarschijnlijk ook wel bedacht, maar ff voor de zekerheid Knipoog )

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 17:52

Ik heb een hele mooie ruin gehad van Houston uit een Utopiamerrie van Duc de Normandie. Mooi bloedtype, in de omgang heel braaf. Met rijden ook, fijne looplust. MAar soms had hij zijn buien en kon hij de hele bak doorbokken net zolang totdat je er af lag. DAt heb ik tenminste een keer met hem meegemaakt. HIJ mocht dus niet te fris zijn. Verder kon hij echt heel goed lopen, een goed sportpaard.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:28

Mooi veulentje Dees, die van Houston! OK dan!

Die Houston bij Viefdepief op de foto, heeft ook echt zo'n Houston hoofd.
Heeft ook weer wat van de onze weg.

Die van ons is als ik het zo hoor, een echte Houston. Ik heb er zelf niet opgezeten, maar (ook omdat hij hengst is natuurlijk) volgens mij is het een erg pittig paard onder het zadel.