Mijn nieuwe speeltje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Djana

Re: Mijn nieuwe speeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 17:47

Wij hebben er ook een ophangen bij Babsje in de stal maar dan van het merk trust. Bij ons gaat hij pas aan over 2 weken want anders heb ik tzt vierkante ogen Haha! je kunt je ogen er niet vanaf houden. Ben wel benieuwd naar het Glen veulen Knipoog

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 18:43

handig!! ik heb een birthcontrol... das nog veel handiger:o
dan krijgt je merrie gewoon een singeltje om & dan word je gebeld als ze helemaal plat gaat liggen (wat een merrie normaal gesproken alleen bij de bevalling doet) duzz das super handig Sigaar

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 13:48

tjah, dat heeft bij mij geen nut, die van mij ligt minimnaal 2X per nacht helemaal plat. Dan vind ik zo'n camera handiger, weet je het tenminste zeker Knipoog
Gelukkig is Lowara erg betrouwbaar, als ze begint te kegelen, komt het binnen 24 uur, dus dan ga ik gewoon de wekker elke 30 minuten zetten om op de monitor te kijken.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:29

leuk cynth !
haha.. dat is nou kicke.. !
veel kijkplezier, en wij willen af en toe filmpjes Knipoog

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:31

Jeetje das handig, ik wil ook wel zo'n ding, maargoed dan moet ik wel een hele grote hebben, want de merrie gaat in de wei bevallen Haha! Knipoog Nouja voor mij word het waken in een tentje in de wei, denk ik... Haha!

Gr. Melina