Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb zelf een ijslander, maar ben ook erg geïnterresseerd in andere gangen-rassen. Een aegidienberger lijkt mij persoonlijk erg leuk. Ik vind het wel jammer dat er in NL niet echt heel veel belangstelling is voor de gangenpaarden (behalve dan voor de ijslander). Ik heb wel eens op internet gezocht of ik niet ergens een keer les kon krijgen op een ander gangepaard, maar kon niks vinden helaas
Naepir schreef:Ik rij bij Gimli, in Drente. Bevalt heel goed!;)
Hoe heet die van jou? (kan best dat ik er overheen heb gelezen)

ijslandermir schreef:Mijn paard heet Vidja fra Punktur. Een dochter van Yngri- Dreki. Ik heb haar in december 2003 gekocht. Heb jij haar nog gekent? Ze is daar niet lang geweest, ze kwam net uit Polen.
Leuk dat je les hebt van Kimbel en Romi. Ik geloof dat Marloes en Manon er ook lesgeven. Geeft Marloes nog les? Mijn zoontje heeft les van Manon op de Eswal manege in Vries.
Ik heb ook een les gereden bij Gimli. Ik reed toen op Nodri (streep). Heel makkelijk paard. Tijdens het proefrijden op Vidja reed Romi mee op Nodri.
Heb jij nu tijdens een buitenrit les of in de buitenbak?

Valeska schreef:Het is hier weer een Ijsco topic aan het worden.....Julle hebben je eigen topic!!!!!![]()
Maar ik heb dus een Paso en je had kunnen bieden voor giro 555 voor een ritje.... Helaas![]()
Maar woon je in de buurt van Rotterdam, kom eens langs voor een proefritje zou ik zeggen
Valeska
Valeska schreef:Het is hier weer een Ijsco topic aan het worden.....Julle hebben je eigen topic!!!!!![]()
Maar ik heb dus een Paso en je had kunnen bieden voor giro 555 voor een ritje.... Helaas![]()
Maar woon je in de buurt van Rotterdam, kom eens langs voor een proefritje zou ik zeggen
Valeska
Valeska
Vlakbij dus.
???
Hoe kan ik die gaitkeeper opsporen hier op bokt
??? Dan kan ik haar een pb'tje sturen
). Een tijdje geleden heb ik op een Tenessee Walker gereden. Was erg leuk om een keer te proberen, maar ik hou het toch maar bij ijslanders.

Ik vind ze echt geweldig, en die tölt is gewoon heerlijk
Pebblesje schreef:ik heb een tijdje bij een gangenpaarden fokkerij gereden op o.a. een American Saddlebred, draver met telgang, singlefooter en een paso fino.
De saddlebred heeft dus de rack als extra gang, vond het toch wat "stiller" zitten dan de tölt van een ijs....kan aan mij liggen