wie is hier appaloosafreak?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loeskim

Re: wie is hier appaloosafreak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:07

Ikke Haha! heb ook een leuke Lief ap van BIJNA 7 jaartjes al weer.

Kimberlie van corudla'se Hoeve.

Vader: De Saint Urus dA 0lympe Knipoog
Opa Sonyy

Mij ap staat bij die tinker....Je ziet helaas niet goed. had veel foto's in me profiel maar wie die zijn gebleven??
Ik kijk nog even voor een leuke foto.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:29

deze heb ik dit weekend gemaakt,ze is nu 8mnd drachtig.

Afbeelding

Afbeelding

o0geesje0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 13:06

hoi hoi
wij hebben nu op dit moment ene appaloosa te kop hij is donker vos met 3 witte vlekken op zijn kont die steeds groter worden Haha! hij is 1 jaar oud en is ene hengst! zn mama's papa is oleander en zn papa is Zip's Jewel!! allebij goedgekeurde hengsten in de nas!! oleander is dit jaar levenslang goedgekeurt met 1e premi!!! maar ricardo (zo heet hij ) is makkelijk in de omgang hij kan aan lopen ana halster en voetjes geeft hij ook al beetje verder hebben we een beetje gepoetst enzo voor intresse kijk efe op www.geocities.com/pippi_langkous_farm hieronder nog éen foto!! als de site het niet doet moet je ander moment weer proberen dan is de site overbelast!! je kan dan ook kijken op www.cu2.nl/o0geesje0o hij heet ricardo! mailen kan ook naar o0geesje0o@hotmail.com toevoegen op msn mag ook!!
groetjes geesje!!

Afbeelding