huh??? maar waarom zouden ze dit dan op het i net plaatsen?? dat is toch valse info geven?? snap niet waarom ze dat zouden doen?
Horse Pleasure
Geplaatst: 16-01-02 21:24
ze zullen er zelf 100% van overtuigd zijn dat het wel klopt zeker? ik heb ze er al over benaderd maar nooit een reactie terug gehad. waren zeker op hun tenen getrapt ofzo:-) Ik vind als je mensen laat betalen voor die info dat je dan wel het goede moet leveren. weet niet het niet zeker haal het dan weg ofzo. want zo komen mensen dus echt in de knoop.
Naz
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 17:34
Ik heb veel wat ik van HIS gehaald heb ook weer vergeleken met dmtc, wat daar weer terug heb kunnen vinden klopte wel.
En inderdaad, mensen moeten credits kopen voor His, zou vervelend zijn als dat werkelijk echt niet klopt...
Horse Pleasure
Geplaatst: 17-01-02 18:56
nou gelukkig kan je dat controleren, maar voor mensen die dat dus niet weten of niet kunnen blijft het vervelend uiteraard.
ik heb zelf hele oude boeken met stambomen enzo uit engeland en amerika waar die paarden dus stonden enzo. nou als dat ook niet zou kloppen dan weet ik het ook niet meer
maar zoiets houd ook de spanning erin bij het uitzoeken, zeker als je dan ontdekt hoe het wel moet:-)