Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Magique schreef:Ik zou er een Ferro zoon opzetten b.v. Rousseau
Aimee schreef:Zelf een aantal minpunten herkennen wil niet zeggen dat je álle minpunten vermeld en zeker niet dat je ze dan ook nog juist beoordeeld, interpreteerd en de juiste conclusies eraan verbindt.
Aimee schreef:Misschien is dat korte voorbeen wel helemaal geen minpunt....
unamie schreef:ik noem het ook passageachtig zodat je weet wat ik bedoel![]()
en ze doet het niet bij overgangen maar gewoon altijd
ze kan niet anders lopen
Volgens mij heeft dit meer met stuurmanskunst te maken.Jan_VT schreef:
Dat lijkt me stug. Loopt ze zo in vrijheid ook?Volgens mij heeft dit meer met stuurmanskunst te maken.
Tuurlijk geef je een aantal minpunten aan. Dat is goed, maar zoals aimée zegt moet je ze ook juist inschatten.
Zeg zelf eens... had je al een hengst in gedachten.
Ik vind de Rousseau, zoals Magique aanhaalt ook geen gek idee.
Sjuimpje schreef:Rousseau is Ferro x Roemer, daar zit geen Ramiro achter.
Dit was overigens ook de eerste hengst die bij mij opkwam.
Terug fokken op Ramiro zou mij juist wel enorm interessant lijken, zeker als je er een beter achterbeen in wel fokken.
Metall en Rhodium zijn zeker opties.
Sjuimpje schreef:Obelisk zal zeker het front verbeteren, echter hou je wel het vlakke stekerige voorbeen en het achterbeen zul je zeker niet verbeteren.

Sjuimpje schreef:Je wilde toch een langer voorbeen, langere hals en een betere schouder
Dat voegt Obelisk toe dus verbetert hij het front.
unamie schreef:o...ik dacht dat daar de oprichting mee bedoelt werd![]()
maar de hele lengte in de voorhand dus
Sjuimpje schreef:Volgens mij staat er nergens dat unamie een lang voorbeen wil, ze wil alleen een te kort voorbeen langer hebben.
Wat ik begrijp is dat ze streeft naar een goede, normale voorbeenlengte.
Aimee schreef:En dan denk ik: dat interpreteert ze misschien wel verkeerd en is de beenlengte helemaal zo gek nog niet, zeker als je bedenkt dat Grib al z'n werk heeft gedaan.

) Elisa2 schreef:.Wat dacht je van Skydancer? {Florestan X Peter pan}
het wordt hier steeds gekker.... Arthurvos schreef:Wat vindt je zelf van Rousseau?
Was alleen je bedenking bij het voorbeen qua lengte van Rubiquil het argument om hem niet te gebruiken?