Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat bedoel je hierdan mee?Citaat:uit de hele lijst hebben we voor die twee gekozen maar nu zegt iedereen wat anders en weten we het nog steeds niet helemaal.

Sammie schreef:Ja das inkomen kan ik me ook wel voorstellen.
Dat je graag zwart wilt was me ook wel opgevallen, MAAR kijk AUB verder. Uit zwart x zwart kan ook vos en bruin komen. En bij jouw merrie moet je geen concessies gaan doen, omdat je persé een zwarte kleur wilt.Wat bedoel je hierdan mee?Citaat:
uit de hele lijst hebben we voor die twee gekozen maar nu zegt iedereen wat anders en weten we het nog steeds niet helemaal.

Dees schreef:Hihi, ik zou denk ik juist wel Trento B erop durven zetten, vanwege het hoogbenige model maar toch de degelijke moederlijn van de hengst. Tuschinski bleef ik ver bij weg met zo'n tengere merrie - je wilt immers wel wat paard overhouden!
TS: dekgeld speelt kennelijk een rol.
Besef dat ook de jonge garde van het kwpn al minstens 800 euro ex btw aan dekgeld kost. Dekken buiten het kwpn kan heel interessant zijn. Ik zou als ik jouw was niet omkijken naar Duits bloed, maar me meer richten op NRPS.
Burggraaf x Baccaratzoon Bachelor is een heel interessante hengst die maat, bot en beweging kan geven. BAchelor is minstens zo'n goede hengst als je eerste selectie, hij is alleen donkerbruin ipv zwart. Toch; denk dat hij veel beter bij je merrie past. DEkgeld van BAchelor zit in de buurt van 500 euro (staat bij Nieuwe Heuvel te Lunteren).

patjelisa schreef:En hoe denken jullie over :
Lord Liberty G
Bron : http://www.deijzerenman.com
wie heeft hier wat meer info over?
Dekgeld is ook maar 675 ex. btw en afdracht.
(Hoeveel % is BTW en wat verstaan ze onder afdracht (€)?)
Sammie schreef:Jouw paard mag langer zijn in het voorbeen, dat mag Don ruto ook. Iets wat je dan niet moet gaan doen is dat verankeren.
Don Ruto is ontzettend 'fijn', klein, net een pony. Zou ik ook niet doen bij jouw paard.
Sammie schreef:Tus mist formaat, dat is denk ik ook waarom [naam verwijderd] wel voor Trento zou kiezen.
Die zijn pas zwart!!! (en vererven deze kleur ook)Elisa2 schreef:http://www.dekhengsten.com/twodescphotos6.html
Sandreo dekgeld E800,-
Mooie langelijnde hengst,met lange benen.