Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jarrah schreef:Als jij een een paard hebt dat echt wil werken, maar een springtechniek van 0,0 heeft, ben ik nog van mening dat jij heeel ver kunt komen met het beestje.

Elisa2 schreef:mooi type paard,maar hij houdt z'n rug wel erg vast,zo te zien,hij lijkt een beetje stijfjes..maar dat kan ook door de foto komen,Burggraaf geeft altijd super karakters,en goede bewegingen,ik vindt hem zeker niet te dik.

Mariek87 schreef:Elisa2 schreef:mooi type paard,maar hij houdt z'n rug wel erg vast,zo te zien,hij lijkt een beetje stijfjes..maar dat kan ook door de foto komen,Burggraaf geeft altijd super karakters,en goede bewegingen,ik vindt hem zeker niet te dik.
Ik ben nog niet altijd zo weg van die Burggraaf karakters en beweging
Ik vind het op zich wel een leuk paardje, alleen hij zou van mij wel iets meer lengte mogen hebben en zo van de foto's gezien vraag ik me af hoe hij zijn lichaam gebruikt op de sprong en in hoeverre hij souplesse heeft?
(Lees overigens: Ik zeg niet dát hij het niet heeft, het is een vraag!)
dus zal het je laten weten, en foto's maken... deze plaats ik wel in dit topic..!