Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pukpaleis schreef:weer iets gemist dacht dat tie met overmacht won
pukpaleis schreef:(maar wat was er nu niet goed dan ......)
Citaat:Zoals al gezegd werd, heeft Kennedy last van zijn kiezen waardoor hij geen bit meer kan verdragen. Hij zal niet meer in de sport uitgebracht worden.
Buiten het dek seizoen staat hij op een pension stal / manege in Limburg. Mijn nicht heeft haar paard daar ook staan, dus vandaar dat ik Kennedy regelmatig eens zie. Wel een hele brave hengst.
Wouter24 schreef:Staat Metal niet nog in Zweden?
Citaat:Negro: door een dierenarts verprutst en niet meer in staat om in de ring te acteren
Osmium: een kapotte nek kan niet meer aan de teugel
Metall: pees-blessure aan het voorbeen staat momenteel in Zweden
Kennedy :het slijmvlies van de lagen is zo beschadigd dat er geen bit meer in kan
Rousseau: kaken kapot gereden is aan het revalideren
Randy01 schreef:Citaat:Negro: door een dierenarts verprutst en niet meer in staat om in de ring te acteren
Kennedy :het slijmvlies van de lagen is zo beschadigd dat er geen bit meer in kan
![]()
![]()
![]()
SCHANDÁLIG!!!
finley schreef:SCHANDALIG??
gewoon "erg" is ook Ok hoor!

patjelisa schreef:nou ben vandaag even bij ferro wezen kijken heeft helemaal geen peesblessure.
zei die jongen had wel een blessure maar gaat al heel goed
word elke dag lekker mee gestapt en kan over een paar weken weer aan het werk.
echt een prachthengst die negro wist niet dat ij paard zo'n mooie vader had.
en we hebben een leuke hengst gevonden voor ti amo.

risthia schreef:patjelisa schreef:nou ben vandaag even bij ferro wezen kijken heeft helemaal geen peesblessure.
zei die jongen had wel een blessure maar gaat al heel goed
word elke dag lekker mee gestapt en kan over een paar weken weer aan het werk.
echt een prachthengst die negro wist niet dat ij paard zo'n mooie vader had.
en we hebben een leuke hengst gevonden voor ti amo.
uuuuuhm, ik wil niet banketstaaf doen maar volgens mij bedoel jij in de eerste zin niet ferro....... Lijkt me niet echt prettig om die nu nog te zien, de autopsie zal inmiddels wel gebeurd zijn!
pukpaleis schreef:Negro: door een dierenarts verprutst en niet meer in staat om in de ring te acteren
Pyriet: ondanks training door Hinneman niet geschikt voor de dressuur bevonden
Paddox: meer dan gemiddeld succesvol op zz-licht niveau
Rhodium: de belofte en hoop voor de toekomst succesvol in hengsten-competitie op Z niveau
Niet hengsten: denk aan Jarwo (revalidrernd) Ferro x Mytens merrie van Folmer, Lorenzo W.Shannon wereld-beker niveau...
Hoe kan je in godsnaam kaken kapot rijden, en zo streng doorrijden dat zelfs het slijmvlies van de lagen zo beschadigd is dat er geen eens meer een bit in kan! en dan ook nog eens van osmium z'n nek kapot?!?! Ik vind dit echt vreselijk schandalig en dat soort mensen moeten een voorbeeld geven aan ons! Kennelijk zijn sommige topruiters dus niet zo top als we dachten... maar dat betekend nog niet dat deze hengsten niet meer kunnen voortplanten. Waarschijnlijk geven ze nog mooie nakomelingen door!
memiro schreef:Heey wat leuk dat paard ( poseidon) ken ik ook alleen toen had hij nog een andere naam. Is zeker een mooi paard om te zien.

pukpaleis schreef:weer iets gemist dacht dat tie met overmacht won