Hier is Track eh ergens tussen de 1,5 en 2 jaar

Het is die rechste.. De linkse is Tyco een afstammeling van Peter Pan.

Wel schattig toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nathalie1976 schreef:hoi,
jullie hebben allemaal een crack c zie ik.ik niet maar heb wel meegemaakt dat crack dus ingereden werd als jong broekie.hij was een superbraaf paard met soms wel kuren.hij is ook niet zo groot.
leuk dat jullie dit topic geopend hebben.
groetjes en suc6 met jullie paardjes.
ikzelf rijd op het moment een lusitano van 4 jaar.heel anders dan kwpn wat ik altijd gehad heb....
Unesco schreef:[
Heb jij ook selectie gereden?? Volgens mij ken ik daar je naam van??
[/quote]
Heb geen selecties gereden, maar heb wel regelmatig in jou regio gereden, alleen niet met Trendsetter maar met Romy. Heb in jou kring gereden, want ben lid geweest van de Echo uit Drunen. Tegenwoordig rijd ik kring Breda!
Start in april ook in rosmalen maar dan ook met Romy (vader Gribaldi)
Kelly1503 schreef:Unesco schreef:[
Heb jij ook selectie gereden?? Volgens mij ken ik daar je naam van??
[/quote]
Heb geen selecties gereden, maar heb wel regelmatig in jou regio gereden, alleen niet met Trendsetter maar met Romy. Heb in jou kring gereden, want ben lid geweest van de Echo uit Drunen. Tegenwoordig rijd ik kring Breda!
Start in april ook in rosmalen maar dan ook met Romy (vader Gribaldi)
Ja ik heb ook selectie gereden inderdaad.. Ik was alleen net niet goed genoeg voor de Brabantse.. De eerste keer was ik 3e en toen 5e en toen 3e. Toen mocht ik wel naar de kringfinale maar dat was niet zo heel erg goed gegaan! Ik mocht niet door naar de finale, er gingen er 3 door en ik was 5e geworden uiteindelijk. Ik ben trouwens lid van Ars Longa Haarsteeg. Welke klasse rijd je met Romy?
kwintie schreef:Hier een grote Krack-gek!
Sinds september 2002 ben ik de hele trotse eigenaresse van een donkerbruine merrie, Krack x ster v. Bredero.
Ik was toen eigelijk op zoek naar een 2 jarige maar die bleken (nadat Anky Krack ging rijden) niet meer te betalen......
Maar goed ik heb toen een veulen gekocht, ja en dan moet je lang wachten. Ik had nog wel een paard om te rijden, en nu is het dan bijna zo ver dat ik mijn Krack mag gaan inrijden.
En veulen was nog niet zo gek want nu heb ik haar mooi zien opgroeien en haar alvast wat kunnen vormen.
Ze heeft eerst een jaar bij ons op stal gestaan en is toen in de opfok gegaan.
Ze groeide als kool, toen ze kwam was ze 1.34m en toen ze in het voorjaar weg ging was ze 1.54m.
Inmiddels staat ze nu weer 3 weken bij ons op stal. Doordat ze veel in de had is geweest kan je nu echt alles met haar doen, echt ideaal!
Ze is absoluut niet bang aangelegd, ze wil alles zien en gaat erg graag op onderzoek uit.
We hebben haar gemeten op 1.65m, maar daar komt zeker nog wel wat bij. Eind mei wordt ze 3, maar ze is nog wel heel erg jeugdig.
Ik kan niet wachten tot we mogen beginnen met zadelmak maken!
inderdaad erg leuk dat je je jonge krack helemaal hebt op zien groeien! Ik ben eigenlijk wel benieuwd geworden naar foto's
Ook heel erg fijn dat ie al lekker in de hand is, heb je dalijk alleen maar profeit van. 1.65 is al leuk aan de maat komt zeker nog wel iets bij. Dat nieuwschierige gedrag zie ik ook echt weer terug in onze kracks. Die zijn eigenlijk ook niet snel onder de indruk, dat is eigenlijk heel erg fijn. Die van mij wil bijvoorbeeld nog wel eens om te spelen wegspringen of stuiteren en dan zo staart erop, maar als je dan een keer schopt van hallo dur zit iemand op, dan heeft ie echt zoiets van okeej.. en dan loopt ie vrolijk verder! Dat is echt heel grappig, ik ben echt super blij met mijn Krack. Ik wil jou nog heel veel succes wensen met je Krack en het wachten zal echt wel de moeite waard geweest zijn
Ik heb een Krack ruin van 7 jaar. hij heet Phoenix. Ik heb hem op dit moment 2 maanden
Ben nu 2x gestart in de L1 en we hebben al winstpunten en prijs behaald!
Zijn karakter en zijn werklust is erg prettig!!!

haha maar wat vinden jullie ervan?