hengst Bascal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jeroentje

Re: hengst Bascal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:26

phillien schreef:
jeroen, als je vader hem in het groot wil (je had hem al per mail) dan kan ik hem thuis vergroot afdrukken voor je vader dan is hij ook scherper dan nu

ik had ook paar mooie van de cavelarie,

dit jaar gaat trouwe camera weer gewoon mee,

jeroen wanneer is dit jaar dag van het groningerpaard??

Ik weet neit wanneer t is... maar zou wel heel graag die foto's groter hebben! als dat mogelijk is...... Maar als ik meer weet hoor je t!

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:27

Uums schreef:
phillien schreef:
jeroen, als je vader hem in het groot wil (je had hem al per mail) dan kan ik hem thuis vergroot afdrukken voor je vader dan is hij ook scherper dan nu

ik had ook paar mooie van de cavelarie,

dit jaar gaat trouwe camera weer gewoon mee,

jeroen wanneer is dit jaar dag van het groningerpaard??

Ligt eraan hoe deze (weer) georganiseerd zal worden, want ieder jaar is amper haalbaar enneh... er zijn nogal wat wijzigingen geweest in de levens van de organisatoren (= subtiel uitgedrukt) Bloos .

Maar t was vorig jaar wel een groot suc6 vond ik! het was t mooiste als t weer koN!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:36

Jeroentje schreef:
Maar t was vorig jaar wel een groot suc6 vond ik! het was t mooiste als t weer koN!

Dat klopt, maar het kost VEEL tijd enz. om zoiets te organiseren en de organisatie van vorig jaar is er niet meer in die hoedanigheid.

Het enige nadeel vond ik de uitslag van de combirace! Ik wist zeker dat we 1e of 2e waren met onze razende Prelude en toen zag ik in het blad staan dat we 1-na-laatste waren! Dat klopt helemaal niet! Die corrupte Uithuizenaren, haha Haha! !

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:46

Uums schreef:
Jeroentje schreef:

Dat klopt, maar het kost VEEL tijd enz. om zoiets te organiseren en de organisatie van vorig jaar is er niet meer in die hoedanigheid.

Het enige nadeel vond ik de uitslag van de combirace! Ik wist zeker dat we 1e of 2e waren met onze razende Prelude en toen zag ik in het blad staan dat we 1-na-laatste waren! Dat klopt helemaal niet! Die corrupte Uithuizenaren, haha Haha! !

ja zoiets is dan weer hartstikke jammer! maar we hebben wel eenleuke dag gehad!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 15:46

Jeroentje schreef:
ja zoiets is dan weer hartstikke jammer! maar we hebben wel eenleuke dag gehad!

Ach, die combirace was puur voor de grap Lachen Prelude stond voor het eerst in een jaar weer voor een wagen en mijn vader schoot zo rap tussen de pionnen door dat ik oprecht bang was dat de hele heisa om zou gaan Bloos. Maar het ging heel goed; die 40 jaar ervaring als chauffeur komt er op onverwachte momenten uit! Haha!

En ik kan tenminste vanaf een hek op mijn paard stappen zonder groom die aan het hoofd hangt en zonder een heup te ontwrichten. Haha!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 15:49

In augustus is er trouwens weer een historisch weekend op borg Verhildersum in Leens met authentieke demo`s, waaraan veel Groningers zullen meewerken.

Dus als er nog iemand een leuke act heeft of zin heeft om te komen kijken...

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:49

Tuurlijk wil ik daar graag komen: en ik weet misschien nog wel wat leuks: als ik iets weet hoor je t!

MacGregor94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 02:32

expiriment schreef:
Terpstra heeft een stalhouderij en huifkarverhuur.Het meisje ,die de buitenritten begeleide was sandra van dam.die reed een zoon van bascal,de in duitsland goedgekeurde hengst BRAND.

Lachen zo zit je wat heel oude berichten over Groningers te lezen kom ik mijn eigen maam tegen. Ik was dat meisje van toen zonder zadel op Bascal. Die heb ik beleerd, dressuur en springen en uiteraard ook zonder zadel. Brandt heb ik ook vanaf 3-3,5jr leeftijd gereden. Tot in t M1of M2 datweet ik niet helemaal meer. Ook Brandt reed ik geregeld zonder zadel ivm t zwemmen