Sjeetje.. heb inderdaad op de Hengstenkeuring nog voor hem staan klappen en zei toen nog tegen iemand: als mijn paard er op 18-jarige leeftijd ook nog zo bij loopt, klap ik nog een keer extra... en nu is hij er niet meer...
Ik zei het vorige week nog tegen iemand dat het Ferro-bloed in de fokkerij misschien best wel gewild zou zijn als Ferro kwam te overlijden. (we hadden het over Zotje die nu in 4 generaties overleden topverervers heeft)
Jeetje in Den Bosch was ie nog zo fit. Wat sneu. Coby zal ook wel geschrokken zijn.
bah.. dit is echt schockerend, vooral na hem gezien te hebben in Den Bosch. Nou is het al helemaal erg dat dat echt zijn laatste optreden was, en ook nog eens zonder Coby. Er hadden gewoon nog 10 jaar lang mooie Ferro-veulentjes geboren moeten worden
Ik vind het verschrikkelijk! Zo jong en nog zo goed was hij nog. Van mij mogen ze een standbeeld van 'm plaatsen. Kan het echt niet geloven! Een stempelhengst veel te vroeg gegaan!
Wat zonde toch.... en wat een akelige manier om aan je eind te komen.... Van sommige paarden verwacht je gek genoeg het eeuwige leven en daar was Ferro er één van.
Het stukje van Melissen uit de Hoefslag krijgt nu wel een heel bittere nasmaak....