Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantal_cs schreef:Marieke, misschien dat ik je nog wel even zien! Ik heb er vrijdagmiddag/avond iig in Zwolle!
gomir schreef:Ik denk dat ik 2 maart wel ga kijken naar het springen en misschien 3 maart ook(hangt ervanaf welke hengsten er finale mogen lopen)
Weet iemand trouwens of het bereikbaar is met het OV? Ik heb namelijk een OV-kaart dus dan kost het niets en kan ik in de trein nog het een en ander doorlezen. Het is best wel een uur of 2-2,5 rijden bij mij vandaan, dat is anders allemaal loze tijd(en die auto rijdt ook nog steeds niet op water)
parouscha schreef:Kan je ook gewoon daar op de dag zelf kaarten kopen, of moet je echt bestellen ?
parouscha schreef:Oke dank je.
Ik denk niet dat ik het red om half 9 of 9 uur er te zijn.
Maar wil graag weten wat voor hengsten er dan lopen rond die tijd op zondag.
parouscha schreef:Ik koop Zondag zelf wel ff wat kaarten op de dag zelf.
Hoop niet dat ik strakjes daar kom en er geen kaartjes meer zijn, maar zal wel meevallen toch
gomir schreef:* Vanaf NS-station Zwolle
U bereikt de IJsselhallen vanaf het NS-station te voet in ongeveer 10 minuten. Neem de uitgang Centrum van het NS-station. Ga meteen links en volg de Westerlaan. Steek aan het eind daarvan de Veerallee/Willemskade over. Loop ongeveer tien meter naar rechts en ga linksaf, de Emmastraat door. Steek nu rechtdoor de parkeerplaats over en loop linksom langs het IJsselhallen-complex.
Laat maarHad ik meteen wel kunnen bedenken
Ik zal eens kijken hoe ingewikkeld het is om op het station van Zwolle te belanden(bedenk net dat ik naar Zwolle over de dijk kan, dan rij ik het wel in 2 uur, zeker buiten de 'spits')