weet niet hoe hij eruit ziet en
heb hem nog maar een paar keer gesproken...
K weet dat dit een grapjes was/ is...
Maar ik reageer der toch ff op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RoJoDeb schreef:Kaja ik ken Franske niet![]()
weet niet hoe hij eruit ziet en![]()
heb hem nog maar een paar keer gesproken...
K weet dat dit een grapjes was/ is...![]()
Maar ik reageer der toch ff op
Geintje joh...
....
Terug naar Oklund.... eldango schreef:aankomende zondag tijdens de benefietwedstrijd voor azie kun je een dekking van oklund winnen. entree kost 1,- en is ook gelijk je lotje voor de dekking. ook laten ze enkele afstammelingen zien van oklund.
manege de molenheide
heikampen 5-7
schijndel
) Kaja schreef:
(Zoiets hoor jij te melden, Franske)
Franske schreef:
Hij springt ook mee in Zwolle, Roggel en Indoor Brabant.... Zo beter ?![]()
Kaja schreef:eldango schreef:aankomende zondag tijdens de benefietwedstrijd voor azie kun je een dekking van oklund winnen. entree kost 1,- en is ook gelijk je lotje voor de dekking. ook laten ze enkele afstammelingen zien van oklund.
manege de molenheide
heikampen 5-7
schijndel
Dit is nog eens nuttige informatie....![]()
Als ik jou was (TS) dan zou ik hier naar toe gaan!
(Zoiets hoor jij te melden, Franske)

Ruchet schreef:Wat een leukerd zeg![]()
Altijd weer fijn zo'n bukkerd.

.Filmpje is van 2002,hoe doet ie het onder zadel of is ie al de plas over
libke schreef:wauw ,die kon springen zeg!!Hééél goed franske !Dat is wat we zoeken !!![]()
.Filmpje is van 2002,hoe doet ie het onder zadel of is ie al de plas over

Kaja schreef:Ik geloof niet dat Franske de aangewezen persoon is om hier commentaar te geven over Oklund! Gezien het feit dat zijn familie fokker & mede eigenaren zijn van Oklund.
Maar ik geloof ook niet dat commentaar over het hoofd van Oklund nuttige informatie is....
Wij hebben nog nooit nakomelingen gehad van Oklund, maar ik rijdt tegenwoordig enkel nog dressuur en Oklund legt zijn nadruk (aanleg) toch op zijn springkwaliteiten. Neemt niet weg dat alle nakomelingen welke ik heb gezien van Oklund allemaal mooi op het lijf zijn.
Oklund heeft natuurlijk interessante bloedvoering en is niet voor niets goedgekeurd door het KWPN! Geloof me dat lukt je echt niet op je sloffen. Als ik mij goed herinner is Eric van der Vleuten niet voor niets mede-eigenaar geworden van Oklund.
Oklund is een mooie hengst en heeft een goede techniek en vermogen op de sprong. En dat van zijn hoofd vind ik onzin. Het KWPN is erg streng in het keuren van zijn hengsten en geloof me, met een grote kop kom je d'r niet.
Als je dan toch een minpuntje van Oklund zoekt, kun je die zoeken in zijn stap... Maar dat is ook maar net welke ruiter hem rijdt!

Franske schreef:Nakomeling dan maar :
Oklund x Libero H x Lucky Boy
Rinske schreef:Waar blijft een springfoto van jou Arie?

Rinske schreef:Waar blijft een springfoto van jou Arie?
arie53 schreef:Rinske schreef:Waar blijft een springfoto van jou Arie?
Dat is de vraag niet Rinske of heb je wat moeite met begrijpend lezen?
arie53 schreef:
Waarom ligt deze malloot van een ruiter als en jockey plat op de hals van dit paard?

arie53 schreef:Dat weet ik maar dat rechtvaardigt nog niet dat ook een amateur toch wel de primaire rijkunstige beginselen zich eigen moet maken.
Overigens alle profs rijden ook niet volgens het FEI boekje