Ahem, Ronaldo, Uniform, Farrington en Jazz info gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bergerac

Re: Ahem, Ronaldo, Uniform, Farrington en Jazz info gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 18:36

Afbeelding

Ronaldo x Juventus

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 21:40

Anita_D schreef:
Twinklebel schreef:
Ik heb zelf een Uniformmerrie en weet dat ze bekend staan om hun niet al te makkelijke karakter. Als je ze beledigd of ze het niet met je eens zijn kunnen ze behoorlijk in de staak gaan. Dit is bij mijn merrie ook het geval. Verder heeft ze op stal wel een vreselijk lief karakter.

Ik herken mijn paard hier ook in Ja
Ik heb een 6-jarige hengst van Uniform, en als meneer het ergens niet mee eens is, dan laat hij dat flink merken ook.
Bij mijn paard bereik je weinig met de baas spelen, respect voor hem hebben en een dealtje met hem sluiten (dus vooral geen "IK BEN DE BAAS!" methode) werkt stukken beter.
Op stal is hij een super lief paard Lovers

Mijn paard is ook van Uniform . Op zich is ze heel lief, maar je moet haar niet beledigen Lachen , hoewel ze het me wel vergeeft als ik stuntel met rijden, maar owee als ik bv ooit een keer weinig tijd heb(komt weinig voor) en niet kan poetsen, dan is mevrouw kwaad! En ook als ik naar haar smaak onder het poetsen te veel aandacht besteed aan anderen, ze heeft zelfs een keer iemand een beetje ahw weggejaagd (toen liep ik net weg dus kon niet ingrijpen )Ze heeft overal een mening over en is erg slim ook in maniertjes om wat minder te werken Lachen Idd laat ze het wel merken als het ergens niet mee eens is, heel duidelijk!Maar eigenlijk is het een superlief paard, kan er super van alles mee Lachen Heb haar notabene zelf verkeersmak gemaakt. Ze is echt heel lief voor me , ik kon nog niet zo goed rijden (oke nog steeds niet maar heeeel erge verbetering tov van wat het was) toen ik haar kreeg en ze is/was daarin superlief en dat vergeeft ze ook wel, alsof ze wist dat het niet expres was. (behalve toen ik vroeger uit evenwicht raakte in de galop en mijn benen bijna in haar liezen kwamen, maar dat is ook logisch. Dan gaf ze zon bokje van heej doe eens normaal! Lachen )Maar van de fokker hoorde ik dat als ze vindt dat je haar echt onrechtvaardig behandelt, ze je de stal uittrapt. Nu is het wel een eerlijk paard dus je moet wel echt over de schreef gaan wil dat gebeuren. Bij mij heeft ze dit nog nooit gedaan. Ik ben ook eerder te lief..

Misschien een domme vraag maar is het echt zo dat nafok Uniform bekendstaat als niet makkelijk (lijkt me stug met mijn paard) en hoe kan het dan dat hij een tien had voor karakter? Is er dan een moeiljke opa ofzo?

yvie1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 23:01

Mag een slotje op dit topic.