Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar misschien is het hem toch gelukt, zien we van de zomer wel, toverballen veulie
ben benieuwd
hij belt van te voren
.. en nu ga ik heel veel dingen doen zodat de tijd snel gaat
.... of dat t iets anders ers is.. of whatever 

spannend!! (wahaha half bokt zit mee te bibberen)
!

k zit hier al vanaf half 10 in spanning te wachten, bel net om 6 uur op wanneer meneer meent te bellen.. krijg ik bericht dat hij allang daar geweest is
.. zonder mij dus!
... heel jammer
THNX BOKT
bowena_84 schreef:NJa.. weer een DA mijn vertruwen beschadigtk zit hier al vanaf half 10 in spanning te wachten, bel net om 6 uur op wanneer meneer meent te bellen.. krijg ik bericht dat hij allang daar geweest is
.. zonder mij dus!
maar helaas zoals k al vermoede.. vals alarm... heel jammer
maar nu wil ik toch wel eens weten waarom mijn merrie uiers vol met melk produceert
sorry mensjes van bokt.. dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitte.. diep van binnen ben k best wel teleurgesteld, maar had het ook niet echt verwacht.. maar ik wil jullie super erg bedanken voor het meeleven en het duimenTHNX BOKT
T was eik echt iets voor haar geweest
Bowena laat me altijd voor de raarste verassingen staan 
volgende keer beter 
't wordt tijd dat je nog eens langs komt
*
!! bowena_84 schreef:hoor me opT was eik echt iets voor haar geweest
Bowena laat me altijd voor de raarste verassingen staan
het is idd heel erg jammer.. maar als ik heel eerlijk mag zijn komt t me toch wel uit dat ze niet drachtig is... was een beetje verkeerd moment geweest als ze echt dragend was... en toch is t jammer
.
.