Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:Hoefslag deze week: Column van Jacob Melissen over de show.
Aimee schreef:Orame schreef:Vind het ook een goeie column. Idd precies verwoord wat hier eerder op bokt door de meeste mensen al was gezegd.
Vast ergens meegelezen....
Magique schreef:Zijn we vergeten waarom Coby Ferro niet meer rijdt
!
Aimee schreef:Maar op de Spelen is doping-controle....
Aimee schreef:Niets geheimzinnigs, iedereen weet dat Ferro mede vanwege blessures uit de sport is.
Kaja schreef:Aimee schreef:Niets geheimzinnigs, iedereen weet dat Ferro mede vanwege blessures uit de sport is.
Dus je suggereerd nu dat Ferro op de HK op ongeoorloofde middelen liep??
Kaja schreef:Aimee schreef:Niets geheimzinnigs, iedereen weet dat Ferro mede vanwege blessures uit de sport is.
Dus je suggereerd nu dat Ferro op de HK op ongeoorloofde middelen liep??
Ik denk dat dat hier niet gesuggereerd wordt! Op zo een show moet ie nog geen vierde van de krachten gebruiken die hij indertijd toen hij nog sport liep moest gebruiken. Dit is voor Ferro een leuke buitenrit

. Ik zat ook echt te wachten op de goedgekeurde zonen, maar helaas. eurodressage schreef:zijn er trouwens meer foto's van de show genomen door Rinske? Een link???

eurodressage schreef:Wie zou die "ene goede nakomeling" dan zijn die meeliep in de show? Hij vernoemt geen naam van dat paard..
), Oklarette bedoelde. Ik vond dat namelijk een heel apart dier. Maar ik weet natuurlijk niet of Jacob die mening met mij deelt