Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:jacqie70 schreef:hoef je me niet meteen mijn pan in te slaan![]()
Gelukkig maar dan.... Wat mij wel opvalt is dat vaak het vlekkenpatroon veel overeenkomsten met de moeder vertoont. Toeval???
Was niet geheel serieus bedoeld hoor, die emoticon![]()
Ehm aftekening = type bont....
Voorbeeldje: Kyra, tinkermerrie, aftekening is veel wit, zwart bovenop hoofdje, zwarte punt in staart, zwarte vlek(je) in beide heupen en een kleine zwarte vlek op borst
Shakyra, tinkermerrie, de dochter.. aftekening is 50/50, zwart/wit hoofd, zwart/wit staart (zwart overheerst) en de vlekken op de borst en in de heupen zijn veel verder uitgelopen (+ n extra vlek op schoft). Ze lijken sterk op elkaar aan een kant, Shakyra is toch echter veel zwarter. Dus het type bont vererft wel om het simpel te zeggen.
jacqie70 schreef:
Was van mij ook niet serieus hoor.....Maarrehh even off-topic: wie is nou in hemelsnaam die geheimzinnige persoon achter de naam snowdon??? Iedereen kent jou, maar ik weet echt niet wie je bent of whatever.... en je profiel was al even vaag. Letterlijk en figuurlijk
irish_lady schreef:jacqie70 schreef:
Was van mij ook niet serieus hoor.....Maarrehh even off-topic: wie is nou in hemelsnaam die geheimzinnige persoon achter de naam snowdon??? Iedereen kent jou, maar ik weet echt niet wie je bent of whatever.... en je profiel was al even vaag. Letterlijk en figuurlijk
Leon is gewoon een schatje![]()
Je ziet hem volgende week wel, zoek mij maar op, dan ga ik je aan iedereen die ik ken voorstellen.
jacqie70 schreef:Jammer dat van deze hengst niet meer foto's zijn.... Zou hem wel in het echie willen zien. Alleen geldt ook voor deze: veel wit, weet niet of hij dat ook vererft??
jacqie70 schreef:irish_lady schreef:Rohan Irish Promise of Ryon vInd Ik EEn sUpErhEngst Echt tOppIE mAn!!!!!!!!!!
eeeehhhh denk je ook dat ie erbij kan??? (1.56 m)
Jean schreef:Jean schreef:]
In ierland lossen ze dat probleem geweldig op , ze hadden een gat gegraven waar de merrie in stond en toen ging het super![]()
Jean schreef:In ierland lossen ze dat probleem geweldig op , ze hadden een gat gegraven waar de merrie in stond en toen ging het super![]()

Heb zijn manen nog geprobeerd lekker omhoog te kammen, zodat zijn nekkie beter uitkwam op de keuring in B'wijk.
PatriesjeMR2 schreef:Mijn favoriet is Thunder...
http://www.irishtinkerstable.nl/thunder04.html
veulen van vorig jaar bij een verzorgpaard van mij was een vreselijk mooi groot en lief hengstje.