engels volbloed

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

classic_life

Re: engels volbloed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:26

jaja ik ook hier he ier Knipoog....
mare SaintAissa dat doe je wel goed met je Au Vol Del Sol en Dadji ze worden getipt als 1e en 2e!! dat is nog is leuk thuis komen als dat ook zo is Pling

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:44

bittermoon schreef:
haaj haaj... kir jij ook hier Knipoog zin in zondag jeeeej!!! Tong uitsteken Clown zondag doe ik nimba weet niet of jullie die ook kennen naja classic life wel dat weetk wel Pling naja tot zondag dan maar allemaal Vork

Nimba dat vind ik éen leuk paard, wat gaan ze ermee doen als ie niet meer mag koersen llijkt me een leuke om in de dressuur uit te proberen.
Ik ben er ook zondag Au vol brengen en de 27e loopt hopelijk mijn paardje WFA Benedict in training bij Kim Augenbroe.

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:39

hier een foto van nimba in actie met jockey in het geel met zwarte bollen ofte wel met zijn trouwe jockey/trainer John Smith
Afbeelding

SaintAissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 07:59

classic_life schreef:
jaja ik ook hier he ier Knipoog....
mare SaintAissa dat doe je wel goed met je Au Vol Del Sol en Dadji ze worden getipt als 1e en 2e!! dat is nog is leuk thuis komen als dat ook zo is Pling

Hmz, nou kan alleen maar tegenvallen dan, toch ?
Waar worden ze als 1 en 2 getipt? In de D&R toch niet? Telegraaf, nakoersen, weddenoppaarden ook niet....

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 15:53

oeps ik had verkeerd gekeken het was 2 en 3 maja....

SaintAissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:30

Die 3e is gelukt, alleen die 2e niet helemaal haha

classic_life

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:23

ach ja volgende keer beter toch? Jammer dat die arabieren koers niet doorgaat zondag Verdrietig

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 08:15

amaldas schreef:
bittermoon schreef:
haaj haaj... kir jij ook hier Knipoog zin in zondag jeeeej!!! Tong uitsteken Clown zondag doe ik nimba weet niet of jullie die ook kennen naja classic life wel dat weetk wel Pling naja tot zondag dan maar allemaal Vork

Nimba dat vind ik éen leuk paard, wat gaan ze ermee doen als ie niet meer mag koersen llijkt me een leuke om in de dressuur uit te proberen.
Ik ben er ook zondag Au vol brengen en de 27e loopt hopelijk mijn paardje WFA Benedict in training bij Kim Augenbroe.

sorry beetje late reactie Rolleyes maarre ik mocht niet naar duindigt zonag van me ouders ... had een beetje ruzie.... ik heb nimba dus niet voorgebracht Stoom uit je oren maja als nimba stopt met koersen en de eigenaresse al besluit om hem te verkopen... dan koopt john smith hem het is namelijk een heerlijk paard om te rijden (kan ik uit eigen ervaring zeggen Ja Bloos ) en dan gaat john hem als voorpaard voor jonge paardjes enz gebruiken... dus dat dressuren ik denk niet dat dat er ooit in zal gaan zitten.... Tong uitsteken

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:52

hooi,

nou ik heb er een en die heeft M gesprongen en Z1 dressuur gelopen met een ander toen ze 6 jaar was. ik heb haar zelf in de L uitgebracht (springen) en start haar dit jaar in het L2 (dressuur). want ze is nu drachtig van Special D, dus we hebben even een pauze.

mag ik dan vragen wat de vader is?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:57

Hiervoor is RP niet bedoeld. Om te kletsen over van alles en nog wat met andere EV liefhebbers kun je beter op de Huiskamer terecht; ik kan zo snel de link niet vinden maar er is volgens mij een EV topic daar. Vandaar hier een slotje, mocht er nog geen HK EV topic zijn, dan graag een PBtje.

Overigens heb ik jaren een 50% EV gereden, een echte F1 kruising (Odd Job xx * Odin van Wittenstein). Dat is onze Trammelant die nu als 28 jarige na een behoorlijke sportcarriere nog steeds zich prima voelt.