blupie schreef:toen ik met mijn haf op wedstrijd was liep die echt super maar na die tijd zij de jury twas een beetje sloompjes maar dat licht aan het ras he
grr echt stom![]()
maar gewoon doorgaan
Hahahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
blupie schreef:toen ik met mijn haf op wedstrijd was liep die echt super maar na die tijd zij de jury twas een beetje sloompjes maar dat licht aan het ras he
grr echt stom![]()
maar gewoon doorgaan

? 

Pasha schreef:Juist.. deste meer bewondering.. al laat je dan ook wel weer merken dat het niet normaal is dat haflingers zo hoog in de sport komen![]()
Maar super tof he
Mariek87 schreef:Pasha schreef:Juist.. deste meer bewondering.. al laat je dan ook wel weer merken dat het niet normaal is dat haflingers zo hoog in de sport komen![]()
Maar super tof he
Ja maar het is ook gewoon niet alledaags! Het legio van de paarden dat hoog in de sport loopt zijn nou eenmaal de 'gewone rijpaarden'.
Maar dat is vaak omdat iemand die bewust daarmee bezig gaat niet met opzet een Haf of een Fjord gaat kopen.

Pasha schreef:Ik ben het helemaal eens met marieke en de andere
Maar ik vind het dan weer super gaaf om te zien, zo'n haf die Z2 loopt echt heel knap dat je dat bereikt hebt
Hoelang heb je daar op getraind?
Ik ben nou met mijn halve haf.. Bijna M1 volgende week 1e x
Maar ze mist ook de ruimte in haar gangen.. vooral met het strekken gaat ze juist wat korter krabbelen.. tips van een prof?
Ik heb er als enter gekregen toen was ik zelf 8 en toen heb ik haar beleerd toen ze 3 was, maar dat viel niet mee haha ik lag er elke dag wel 2 keer af
maar ja volhouden he..
ze zijn niet gemakkelijk die haflingers en fjorden hihi!! En toen was ze beleerd maar toen heb ik een paar jaar gewoon lekker buiten gereden en toen ik 13 was ben ik begonnen met wedstrijd rijden het eerste jaar viel niet mee in de B dat was heel moeilijk.. Maar daarna deed ik er ongeveer 6 weken over om door een klasse heen te komen alleen zat met het probleem dat ik in de winter altijd heel ziek werd dus kon ik niet rijden.. Maar ik heb er dus ongeveer 2 a 3 jaar na toe getraind..
dat snapte ik egt niet.. dan ga je er toch aan twijfelen hoor.. Maar inderdaad de meeste haflingers en fjorden lopen er niet echt super bij en dan zeggen ze dat het door de jury komt.. 

en als je dan met je haffie aan komt zetten vinden ze dat bijvoorbaat al minder...Pasha schreef:Maar idd soms heb je wel jurys die liever hengsten zien of volbloed dressuur cracksen als je dan met je haffie aan komt zetten vinden ze dat bijvoorbaat al minder...
tjah dat blijft de jury sport he!!

)
)