Jammer dat de 4jarigen niet meer zijn bij het nakomelingenkampioenschap , maar ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Franske schreef:Ik kom ook maar eens wat daagjes kijken!
Jammer dat de 4jarigen niet meer zijn bij het nakomelingenkampioenschap , maar ja
Wouter24 schreef:
Daar zullen ze neem ik aan toch wel al een nieuwe ruiter voor hebben gevonden?
Wat ik wel "apart" vind is dat Anky wel met PB komt maar niet met Krackie?

Ruchet schreef:Franske schreef:Ik kom ook maar eens wat daagjes kijken!
Geen duur hotel nemen he !!! wij hebben nog een (4 p.s) kamer vrij.
(10 min rijden van de ijsselhallen)
memiro schreef:Is dit niet omdat Krack tot na het dekseizoen bij Anne blijft
saluut schreef:Volgens mijn bronnen tenminste....

Ruchet schreef:Franske schreef:Ik kom ook maar eens wat daagjes kijken!
Geen duur hotel nemen he !!! wij hebben nog een (4 p.s) kamer vrij.
Pipo schreef:Ruchet schreef:Geen duur hotel nemen he !!! wij hebben nog een (4 p.s) kamer vrij.
Uhh, 3 kamers heb je nog vrij, eentje is al besproken![]()
Citaat:Anky is weer volop in training voor de wedstrijden. Dit weekend komt ze aan de start in Zwolle tijdens de Internationale hengstenshow. Daar zal ze met IPS Krack C en IPS Painted Black in de wedstrijdring verschijnen.
Gerrie schreef:Het verbaasd me dat de tuigpaardenavond toch doorgaat??
Ben benieuwd hoeveel opkomst er was..
Met dit weer...
Suzanne F. schreef:Ik ben benieuwd naar Whitney met Stefan van Ingelgem. Voor het eerst dat ik dat dier op de startlijsten zie. Kent iemand Whitney persoonlijk? Ben benieuwd naar een uitgebreid verslagje en foto´s!!![]()
CGJ12 schreef:
Ik denk dat Franske dan toch liever een hotel neemt......... prijs niet belangrijk.
kippie17 schreef:Gerrie schreef:Het verbaasd me dat de tuigpaardenavond toch doorgaat??
Ben benieuwd hoeveel opkomst er was..
Met dit weer...
Je had ze gisteravond moeten zien glibberen met die trailers... De brug over... Was geen fijn gezicht..
Gerrie schreef:
Ja dat snap ik dan niet he?!
Zo'n kostbare lading toch bloot stellen aan deze on-nederlandse weersomstandigheden?!
Als Florencio niet komt hoef ik al bijna niet meer te gaan..
Het is altijd wat met die afmeldingen daar in Zwolle![]()
Denk je een leuk deelnemersveld te komen bewonderen kom je in zeer kleine rubriekjes uit...
Pipo schreef:Je moet niet zoveel denken.............
Klinkt als; dat wordt een gezellig weekendje....
Gerrie schreef:
Ja dat snap ik dan niet he?!
Zo'n kostbare lading toch bloot stellen aan deze on-nederlandse weersomstandigheden?!
Als Florencio niet komt hoef ik al bijna niet meer te gaan..
Het is altijd wat met die afmeldingen daar in Zwolle![]()
Denk je een leuk deelnemersveld te komen bewonderen kom je in zeer kleine rubriekjes uit...