Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ceasario schreef:Ragne schreef:[
Het is gebaseerd op de artikelenreeks uit IdS, interessant?!
[/quote]
Mooie handel.
Je doet je werk voor je werkgever en wordt er voor betaald
en dan neem je de handel bij elkaar.
en geef het nog eens uit om bij te beunen.
Moet je eens bij Akzo of Philips eens proberen,flikkeren ze je direkt buiten.
Lot schreef:
Renske, het valt me wel tegen dat je Darc niet hebt herkend!!
jullie staan er top op, het is dan ook een zo moet het wel voorbeeld, die van dat meer dan 150 c been is wat minder

GertJan schreef:CGJ12 schreef:zolang je de publicatie van rosie maar niet het predikaat "wetenschappelijk" geeft.........
Wetenschap, semi-wetenschap en praktijk, en dan vooral semi.

CGJ12 schreef:(Joh)anna13
De hulptroepen zijn gearriveerd...........
Famile zeker
?Sammie schreef:Waar ik mij het meest aan stoorde was denk ik wel het laatste, een schrikachtig super hyperaktief paard met hoge poten, rechthoekig en bergopwaarts: Het ideale dressuurpaard. Waarom denk ik hier aan een onbegaanbaar slagschip?

Ragne schreef:Ik wacht nog ff tot ook de DVD er is, want ik begreep dat er een soort "combie korting" mogelijk is. En tja in het duits doe ik er wel iets langer mee hoor (lijkt het gelijk meer waar voor je geld).Wauw dat boek heb ik ook gezien bij mediaboekservice! wat een prachtig boek met ook veel beeldmateriaal. Het wordt alleen niet vertaald in het NL, want dan zou het boek veel te duur worden. Lijkt me ook een megaklus, gezien de omvang. En de markt is al een beetje weg dankzij de vertaling van Steinbrecht. De theorieën overlappen elkaar natuurlijk wel.
Als je Neindorf hebt gelezen, meld je dan even wat je er van vond. Ben erg benieuwd!
Sammie schreef:Ach johanna, je hebt zeker het onderschrift nog niet gelezen?

johanna13 schreef:oke met zo'n onderschrift mag je dus alles maar zeggen!
ga ik hem ook maar eens weizigen...............
johanna13 schreef:je bent allang een paar keer weer online geweest, maar je geef taal nog teken.