Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Marjolein schreef:ja joh, ze vragen elke keer als ze de jonge paarden rijden of alle staigiares langs de bakrand willen gaan staan en zo veel mogelijk lawaai willen maken.....
Syllie schreef:Ik vind dat gezeur over edward ook niet terecht hoor, t zijn toch jonge beesten en vind t al knap dat ze ze zo aan t lopen hebben. Maar je weet wat ze zeggen hee, 'hoge bomen vangen veel wind'. Gelukkig weten we waarvoor sommige mensen dit soort dingen zeggen.
Magique schreef:Sjonge jonge wat een gejank; we weten nou wel dat je er aardig diep bij Edward in zit
Als je eerdere posts had gelezen van me had je geweten dat ik juist fan ben van Edward en Lingh.
Het gaat mij er om dat Edward nou niet bepaalt een voorbeeldfunctie vervult hoe LDR te rijden.
Edward heeft nou éénmaal een voorbeeldfunctie waar hij overigens zelf niks aan kan doen......
Op RT wordt continu beweerd hoe "goed" LDR te rijden en zie dat niet bepaalt terugkomen in zijn rijstijl.
En begrijp me niet verkeerd ik ben JUIST voorstander van LDR maar ook van fijn rijden met minimale fijne hulpen.
Van kritisch kijken is nog nooit iemand slechter geworden alles voor goed aannemen wel.
jorg schreef:Wat nou gejank! de waarheid is nu eenmaal hard en geef je een advies HOUD JE OGEN OPEN en kijk goed voor dat je iets roept wat kant nog wal raakt!!!
Magique schreef:jorg schreef:Wat nou gejank! de waarheid is nu eenmaal hard en geef je een advies HOUD JE OGEN OPEN en kijk goed voor dat je iets roept wat kant nog wal raakt!!!
Wat is er aan de hand ?
Magique schreef:Sjonge jonge wat een gejank; we weten nou wel dat je er aardig diep bij Edward in zit
Als je eerdere posts had gelezen van me had je geweten dat ik juist fan ben van Edward en Lingh.
Het gaat mij er om dat Edward nou niet bepaalt een voorbeeldfunctie vervult hoe LDR te rijden.
Edward heeft nou éénmaal een voorbeeldfunctie waar hij overigens zelf niks aan kan doen......
Op RT wordt continu beweerd hoe "goed" LDR te rijden en zie dat niet bepaalt terugkomen in zijn rijstijl.
En begrijp me niet verkeerd ik ben JUIST voorstander van LDR maar ook van fijn rijden met minimale fijne hulpen.
Van kritisch kijken is nog nooit iemand slechter geworden alles voor goed aannemen wel.

Wouter24 schreef:
Eens, maar na Anky zelf "snapt" hij toch het beste en heeft het tot het allerhoogste nivo bewezen.
Aimee schreef:Dat is nou juist de grap van bokt, Wouter....
Wouter24 schreef:Aimee schreef:Dat is nou juist de grap van bokt, Wouter....
Maarre twee jaar terug ofzo hadden we alleen deze discussies over Anky, blijft toch knap van eddepet