Tolando

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Re: Tolando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 09:36

ja joh, ze vragen elke keer als ze de jonge paarden rijden of alle staigiares langs de bakrand willen gaan staan en zo veel mogelijk lawaai willen maken.....

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 09:43

Marjolein schreef:
ja joh, ze vragen elke keer als ze de jonge paarden rijden of alle staigiares langs de bakrand willen gaan staan en zo veel mogelijk lawaai willen maken.....

Ik vind het alleen opvallend dat de jonge paarden die bij die mensen staan opvallend beter in de hand zijn te houden dan leeftijdsgenoten bij andere mensen.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 10:24

Ik vond het op de HK wel een fijn paard om te zien. Niet de spectaculairste, of eentje waar je 'wow' bij denkt, maar heb zo'n idee dat die er wel komt, die heeft even tijd nodig. Komt net nog wat kracht te kort, maar dat komt wel goed. Bij de filmpjes die hier toen op stonden van de competitie had ik dat idee ook al.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 11:54

De eigenaar van Tolando is klant bij onze kliniek:D we hebben deze zomer één van zijn 1,5 jarige merries behandeld met hoefkanker aan 4 benen.. hij moest uiteindelijk iedere week terug komen om opnieuw verband te wisselen en te behandelen.. de merrie is helemaal goed geworden, en die man was zo trots op zijn Tolando!

Syllie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-05 22:46

Ik vind dat gezeur over edward ook niet terecht hoor, t zijn toch jonge beesten en vind t al knap dat ze ze zo aan t lopen hebben. Maar je weet wat ze zeggen hee, 'hoge bomen vangen veel wind'. Gelukkig weten we waarvoor sommige mensen dit soort dingen zeggen.

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:58

Syllie schreef:
Ik vind dat gezeur over edward ook niet terecht hoor, t zijn toch jonge beesten en vind t al knap dat ze ze zo aan t lopen hebben. Maar je weet wat ze zeggen hee, 'hoge bomen vangen veel wind'. Gelukkig weten we waarvoor sommige mensen dit soort dingen zeggen.

hoop dat die Maguque dit leest want opvallend is dat er meer mensen met mij eens zijn. Het zijn idd jonge beesten en ze zijn niet altijd even gemakkelijk en ze doen t maar wel even in een volle zaal!!!

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:16

Sjonge jonge wat een gejank; we weten nou wel dat je er aardig diep bij Edward in zit

Als je eerdere posts had gelezen van me had je geweten dat ik juist fan ben van Edward en Lingh.

Het gaat mij er om dat Edward nou niet bepaalt een voorbeeldfunctie vervult hoe LDR te rijden.
Edward heeft nou éénmaal een voorbeeldfunctie waar hij overigens zelf niks aan kan doen......
Op RT wordt continu beweerd hoe "goed" LDR te rijden en zie dat niet bepaalt terugkomen in zijn rijstijl.
En begrijp me niet verkeerd ik ben JUIST voorstander van LDR maar ook van fijn rijden met minimale fijne hulpen.

Van kritisch kijken is nog nooit iemand slechter geworden alles voor goed aannemen wel.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:26

Ik ben Magique-fan.... OK dan!

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:36

Magique schreef:
Sjonge jonge wat een gejank; we weten nou wel dat je er aardig diep bij Edward in zit

Als je eerdere posts had gelezen van me had je geweten dat ik juist fan ben van Edward en Lingh.

Het gaat mij er om dat Edward nou niet bepaalt een voorbeeldfunctie vervult hoe LDR te rijden.
Edward heeft nou éénmaal een voorbeeldfunctie waar hij overigens zelf niks aan kan doen......
Op RT wordt continu beweerd hoe "goed" LDR te rijden en zie dat niet bepaalt terugkomen in zijn rijstijl.
En begrijp me niet verkeerd ik ben JUIST voorstander van LDR maar ook van fijn rijden met minimale fijne hulpen.

Van kritisch kijken is nog nooit iemand slechter geworden alles voor goed aannemen wel.

Wat nou gejank! de waarheid is nu eenmaal hard en geef je een advies HOUD JE OGEN OPEN en kijk goed voor dat je iets roept wat kant nog wal raakt!!!

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:39

jorg schreef:
Wat nou gejank! de waarheid is nu eenmaal hard en geef je een advies HOUD JE OGEN OPEN en kijk goed voor dat je iets roept wat kant nog wal raakt!!!

Wat is er aan de hand ?

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:45

Magique schreef:
jorg schreef:

Wat is er aan de hand ?

Wil bijna zeggen LEZEN!!!! Heb t idee dat je mn woorden uit t verband trekt. we hebben nu eenmaal verschil van mening ik ben waarschijnlijk niet opjectief maar vind t niet altijd kloppen wat je zegt!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:46

Jorg probeert een goede beurt te halen bij Eddie, dát is er aan de hand... Ach gut

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:51

denk maar lekker wat je wilt

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 23:56

Magique schreef:

Eens, maar na Anky zelf "snapt" hij toch het beste en heeft het tot het allerhoogste nivo bewezen.

Ik snap jorg opzich wel ik werd het gezever ook een beetje zat van je als je weer is liep te miepen over dingen die in jou ogen niet juist waren, na één of twee keer melden is dat ook wel duidelijk Lachen

Wat ik wel uniek blijf vinden is dat sommige users zich zo op (laten) naaien Clown

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 00:02

Wouter24 schreef:

Eens, maar na Anky zelf "snapt" hij toch het beste en heeft het tot het allerhoogste nivo bewezen.

Inderdaad vandaar dat ik vind dat je er ook best kritisch er tegen aan mag kijken en dat doe ik dus ook.
Jammer genoeg wordt het dan gelijk persoonlijk opgevat en krijg je opmerkingen als van doe het hem maar na en meer van die dingen van dat niveau .....
Als je iets constateert wil in mijn ogen nog steeds niet zeggen dat je iets beter moet kunnen om iets te constateren.
Laatst bijgewerkt door Magique op 11-02-05 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 00:02

Dat is nou juist de grap van bokt, Wouter.... Schijnheilig

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 00:04

Aimee schreef:

Maarre twee jaar terug ofzo hadden we alleen deze discussies over Anky, blijft toch knap van eddepet Clown

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 00:05

Wouter24 schreef:
Aimee schreef:

Maarre twee jaar terug ofzo hadden we alleen deze discussies over Anky, blijft toch knap van eddepet Clown

Anky wie is da ..... ?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 00:06

Diegene die nu ongestoord door het strodorp kan lopen omdat Ed alle aandacht trekt.... Clown

Syllie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 11:45

Maar iemand anders nog over Tolando?? En wie verwacht er dit jaar ook een veulen van hem??