, die woont er een km of 30 vandaan
. Dus het is mogelijk hahaha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, die woont er een km of 30 vandaan
. Dus het is mogelijk hahaha

elinax21 schreef:delfzijl? waar ligt dat dan? hahaha.....staat daar niet dat hele mooie zwart bonte hengstje?![]()
(uhhh dat zegt een Sörenfan
)
.
.
op een 1 of andere manier lukt dat toch altijd hahahaha 
Nu issie van de Bleekmeerhoeve.. en hij is mooi!
Vos met witte beentje en 2 stippen op zn rug = vosbont
whaha
kijk...toch meer reacties! haha...ik kon gister zo'n mooi schimmeltje kopen he..staat op marktplaats (shetlander). dus wij helemaal naar amsterdam, iets verder zelfs...is ze veeeel te groot...balen!!...sorry maar moest ik even kwijt
). Allemaal schimmeltjes op die stal volgens mij
. Ukkie is daar ook er in gestopt
, en is ook schimmel. elinax21 schreef::D kijk...toch meer reacties! haha...ik kon gister zo'n mooi schimmeltje kopen he..staat op marktplaats (shetlander). dus wij helemaal naar amsterdam, iets verder zelfs...is ze veeeel te groot...balen!!...sorry maar moest ik even kwijt
maar dat zijn midden maat en kleine maat. en ik wil graag grote maat. ow, annechien? mijn vriend vond het ook leuk dat je naar sören komt kijken en dat je nu al zo gek van mbent!!
w8 maar tot je m ziet...hij is zooooo softy haha
).
*de witte dan hea
*elinax21 schreef:1.11m is ze. we hadden een meetstok bij ons. baal echt zoooo erg. maar heb eigluk al 2 schimmeltjesmaar dat zijn midden maat en kleine maat. en ik wil graag grote maat. ow, annechien? mijn vriend vond het ook leuk dat je naar sören komt kijken en dat je nu al zo gek van mbent!!
w8 maar tot je m ziet...hij is zooooo softy haha
maar julia/umani kan ook papiertjes krijgen mar dat had ik zeker al verteld? 
Sasjuh89 schreef:Ik vind dat dekentje het mooiste staan bij het schimmeltje*de witte dan hea
*
Wie van jullie gaan eigenlijk allemaal naar de hengstenkeuring 5 maart? *NMPRS*