Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pjotter schreef:nou eerlijk is eerlijk want het is geen bewegings topper maar hij ook zeker wel goed bewegen je had hem ok de keuring vorig jaar en 2 jaar gelenden moeten zien nou toen kon ik ook wel janken zo mooi
het blijft gewoon een geweldige hengstin alle op zichten
Liekjuh schreef:Ania schreef:Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat anton niet goed kan lopen???
eentje zegt het en de rest volgt!!
Als anton niet goed kon lopen zou ie echt geen dekhengst geworden zijn hoor!
ik zal zijn puntenlijst er eens bijhalen als ik jullie was!!
Nou hij spreekt niet aan in zijn gangen. Tis dan wel een dekhengst (staat nu in amerika) maar iedereen heeft wel een favo hengst en mij spreekt anton bv helemaal niet aan enkel zijn behang, maar zijn gangen vind ik gewoon minder.
kijk een jasper maar eens die spreekt eruit met zijn draf

Liekjuh schreef:zo zie je maar iedereen heeft een eigen mening (maar goed ook he haha)
hier heb ik nog een filmpje gevonden op internet van Anton voor de liefhebbers.
(link aanklikken even wachten en dan speelt die zo af.)
http://www.signaturefriesians.com/343antonvideo2.htm

cijsalover schreef:Liekjuh schreef:zo zie je maar iedereen heeft een eigen mening (maar goed ook he haha)
hier heb ik nog een filmpje gevonden op internet van Anton voor de liefhebbers.
(link aanklikken even wachten en dan speelt die zo af.)
http://www.signaturefriesians.com/343antonvideo2.htm
wauw!! die is echt verschrikkelijk mooi1!!!!!!![]()
maar ff een vraagje, is anton 343 eigenlijk DE anton die naar amerika is? nee toch? ik weet het namelijk niet zeker.
maar goed, zullen we doen van #anton-fan. die hele reeks. dan ben ik wel #anton-fan 1. wie doet ermee? vermeld het dan ff .
en die gaan er alleen uit voor speciale gebeurtenissen
Nadinetjuhh schreef:ik wel
Ania schreef:Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat anton niet goed kan lopen???
Djoke schreef:Ania schreef:Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat anton niet goed kan lopen???
Ben het helemaal met je eens, Anton kan echt wel super lopen! Anders was ie nooit dekhengst geworden![]()
En zijn nakomelingen kunnen ook super lopen (je hebt altijd goede en wat mindere)
De enige verstandige 

De enige verstandige 
Liekjuh schreef:Dankje welDe enige verstandige
Als een hengst lager dan een 7,5 heeft voor zijn gangen heeft ie al bijna geeen kans meer om dekhengst te worden! En geloof me maar dat 7,5 een moeilijk punt is om te halen!
Ik vind het jammer dat mensen andere mensen gaan napraten omdat ze dan interresant lijken!
!
.
.
Sterre schreef:Even off-topic:
Grappig, de meest linkse keurmeester is er eentje die bij ons in Dld komt keuren.
(Hij heeft mijn merrie ook gekeurd). Degene die het paard voorbrengt (is het niet Piet Sibma?) heeft ook mijn merrie voorgebracht.
Liekjuh schreef:Ania schreef:Hoe komen jullie er in godsnaam bij dat anton niet goed kan lopen???
Nou hij spreekt niet aan in zijn gangen. Tis dan wel een dekhengst (staat nu in amerika) maar iedereen heeft wel een favo hengst en mij spreekt anton bv helemaal niet aan enkel zijn behang, maar zijn gangen vind ik gewoon minder.
kijk een jasper maar eens die spreekt eruit met zijn draf