Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:fedinand schreef:Kirsten geeft geen vriendelijk beeld
?????????
Sorry....maar van alle voosrgestelde hengsten die ik heb gezien,stelt zij ze toch het meest
vriendelijk
voor,zonder getrek en geschop!!
Het is meer de manier waarop ze kijkt, het zou leuk zijn als die verbeten trek eens van dat koppie af ging
Elisa2 schreef:007 werdt goed voorgesteld en met de minste fouten,ik vondt hem ook niet het meest imponerende paard.Maar hij werdt wel super voorgesteld.
Merilyn schreef:Dat vond ik van Obelisk ook, maar die imponeerde mij wel. super draf ook. mooi beeld. OOSeven vond ik braaf meer niet.
Elisa2 schreef:007 werdt goed voorgesteld en met de minste fouten,ik vondt hem ook niet het meest imponerende paard.Maar hij werdt wel super voorgesteld.
CGJ12 schreef:Elisa2 schreef:007 werdt goed voorgesteld en met de minste fouten,ik vondt hem ook niet het meest imponerende paard.Maar hij werdt wel super voorgesteld.
OO-seven maakte juist veel fouten. De tweeërs waren bijvoorbeeld lang niet vlekkeloos. Tineke leek me ook niet echt content.
Persoonlijk kon ik me dus óók niet in de uitslag vinden.
Obelisk vond ik veruit de beste. Zeker als paard.
Nourejev is sterk verbeterd, maar blijft een beetje een olifant.
Kigali heeft een erg fraai silhouet en die komt er ook wel.
OO-seven vind ik een veel te slap dier. Sorry.
Suzanne F. schreef:Ik vond Obelisk rijtechnisch het beste maar als paard kan hij me niet bekoren. Beetje strak ook in het voorbeen en achter niet echt sterk. Wel super gereden en geschoold.
Wouter24 schreef:Magique schreef:Uitslag:
1. OO Seven
2. Nourejev
3. Obelisk
4. Kigali
5. Kimberley
6. Inspekteur
Nourie 1 natuurlijk, OO seven kan alleen nog maar dromen van zulke internationale percentages
jorg schreef:moet ik nog doorgaan?
Magique schreef:jorg schreef:moet ik nog doorgaan?
Lucht je hart zou ik zeggen.
Maar de jury's hebben toch altijd gelijk zei je eerder
jorg schreef:
Jury's maken ook hun fouten, maar op de hengstenkeuring lag t er weer eens dik boven op.
Dat jij oo Seven goed vond is fijn voor jou. Ik zie toch liever een paard wat flitsender aan t been is ipv tegen t been te slaan en niet als een opa loopt te slenteren.
Magique als jij "de koning van de dressuur"zoals jij dat noemt maar af kan zeiken, met commentaar dat werkelijk uit de lucht is gegrepen. dan is jouwdag goed he??
Nou veel plezier ermee met t afzeiken, jij kunt t vast allemaal tien keer beter of niet??
Magique schreef:jorg schreef:
Jury's maken ook hun fouten, maar op de hengstenkeuring lag t er weer eens dik boven op.
Dat jij oo Seven goed vond is fijn voor jou. Ik zie toch liever een paard wat flitsender aan t been is ipv tegen t been te slaan en niet als een opa loopt te slenteren.
Magique als jij "de koning van de dressuur"zoals jij dat noemt maar af kan zeiken, met commentaar dat werkelijk uit de lucht is gegrepen. dan is jouwdag goed he??
Nou veel plezier ermee met t afzeiken, jij kunt t vast allemaal tien keer beter of niet??
O dus Jury's maken alleen fouten als jou dat uitkomt![]()
Laat me niet lachten; paard flitsend aan been solliciteer je voor
jorg schreef:JE LEEST NIET JE ROEPT ALLEEN MAAR WAT OM TE ZE.....
Magique schreef:jorg schreef:JE LEEST NIET JE ROEPT ALLEEN MAAR WAT OM TE ZE.....
Wil je er over praten of denk je dat er geen redden meer aan is
jorg schreef:
Tuurlijk wil ik er best over praten. graag zelfs!