Zannekin schreef:In Duitsland kost Florencio 1200 euro incl. Beter daar bestellen dan
Correctie, dat had ik gelezen op Horse Gate. Van Kathmann zelf krijg ik net bericht dat hij 850 euro kost en ik bij hun kan bestellen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zannekin schreef:In Duitsland kost Florencio 1200 euro incl. Beter daar bestellen dan
Unesco schreef:Bedenk wel dat met dit "hogere" dekgeld merriehouders niet met willekeurig welke merrie ook, met FLORENCIO gaan dekken! Je maakt al een selectie. Zo zal hij nu wat "serieuzere" fokkers en beter merriemateriaal krijgen.
En ik denk dat ie het dekgeld waard is, bekijk zijn veulens eens!!!!!!!!
gr. Marco
Zannekin schreef:Ze hebben me vandaag gemaild dat hij bij hun 850 euro kost (nadat ik vroeg of hij bij hun ook 1250 euro kostte zoals in Nederland).

Suzan1 schreef:Citaat:In Duitsland kost Florencio 1200 euro incl. Beter daar bestellen dan
maar Florencio staat niet meer in Duitsland, dus komen vanuit daar toch verzendkosten bij?
En bij Nijhof zijn de DA kosten ook al inbegrepen (tenminste dat was vorig jaar wel)
Citaat:de DA kosten
sarabande schreef:Lijkt me volledig of topic, wat the hack heeft dat artikel met de topic vraag te maken
ceasario schreef:sarabande schreef:Lijkt me volledig of topic, wat the hack heeft dat artikel met de topic vraag te maken
DA kosten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sarabande schreef:
Dat artikel heeft niks met de normale DA kosten te maken dan kan je ook wel kreupelheid ten gevolge van het reizen naar een DA bij de dekking incalculeren.
Gewoon on topic blijven of een nieuw topic openen voor de helderheid.
Citaat:ook wel kreupelheid ten gevolge van het reizen naar een DA
ceasario schreef:(off topic)Bij het oc onderzoek worden ze daarvoor niet voor niks voor verzekerd.
Citaat:weet iemand wat het dekgeld bedraagt van florencio en flemmingh?
sarabande schreef:ceasario schreef:(off topic)Bij het oc onderzoek worden ze daarvoor niet voor niks voor verzekerd.
wederom dit was de topicvraag:Citaat:weet iemand wat het dekgeld bedraagt van florencio en flemmingh?
ceasario schreef:Weet jij het antwoord behalve te vertellen dat bepaalde fokkers de markt slecht vinden.
kan je zien dat de antwoorden al gegeven zijn Citaat:Een dure DA dan.( 350,-)
Trouwens het verhaal van rectumbeschadiging in IDS even lezen. pag.28
Wordt eindelijk gewaarschuwd dat een rectum bedoelt is om er iets uit te laten komen inplaats van in te stoppen laat staat flink te roeren.
Zannekin schreef:Ze hebben me vandaag gemaild dat hij bij hun 850 euro kost (nadat ik vroeg of hij bij hun ook 1250 euro kostte zoals in Nederland).
Zannekin schreef:Ik betaal altijd rond de 38 euro voor sperma dat uit Duitsland komt (woon wel in België). Het gaat via NET in Duitsland en dan via Ziegler vanaf de grens.
Met Visschedijk in Nederland betaal je al vlug 90 euro, het komt dan wel dezelfde dag aan (ook in België).
.
seabert schreef:Goh zeg! Als dat zo'n verschil is dan laat ik het via duitsland komen. Met deze topic kom je nog eens iets te weten. Hartelijk bedankt!!!