Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(aangezien de profielen het niet doen nu op bokt!)
)
(Heb hier nog steeds een bh met gat (dankzij Ricardo) erin liggen...
) Mystica schreef:@ Mist. Die merrie, dat is toch die met zo'n drank naam? Sherry of Whiskey geloof ik?
Ik ken trouwens kuddes Romantico nakomelingen. Popeye was echt een verschrikkelijk lief dier toen hij hier nog stond. Maar mijn favoriete hengst van hun blijft toch altijd Ricardo. Om persoonlijke redenen(Heb hier nog steeds een bh met gat (dankzij Ricardo) erin liggen...
)
maar doe het toch HOEZO GAT IN JE BH ????????? Mystica schreef:(Heb hier nog steeds een bh met gat (dankzij Ricardo) erin liggen...)
Citaat:@Germie de meeste nakomelingen van Romantico, zeker degenen die bij de stoeterij zelf gefokt worden, gaan naar Duitsland, daar kunnen ze het oude bewezen bloed nog apprecieren ! Heel Ned. loopt weg met Jazz, Ferro en dat soort mode-paarden, ik dus duidelijk niet!
Mist schreef:Rij zelf al jaren geen wedstrijden meer, dus ben er eigenlijk helemaal "uit" maar Romantic Steeplemause staat (nu ff niet ivm zwangerschap- maar ze wil hem daarna wel terug omdat ie schijnbaar talent heeft) bij Alice Naber http://www.naber-lozeman.nl/paarden_beschrijving2.html dus wie weet wordt dat een van haar nieuwe cracks![]()
Ik heb even op de site van NRPS gekeken, hij is preferent met fokklasse 1(de hoogste) dwz; Fokklasse I: hengsten die voldaan hebben aan het verrichtingsonderzoek, het sporttraject en het nakomelingenonderzoek.
dus ze zijn er waarschijnlijk wel !
Maar verder heel nuchter.kwitnie schreef:. Mijn zus heeft haar naar het Z2 dressuur gereden eerst bij de pony's en daarna bij de paarden.
Het was een zeer werkwillige pony ze was dan ook al op haar 5de Z. Ik ben er met het viertal Drents kampioen geworden.
Citaat:Ik heb een aantal maanden een grote ruin van Romantico gereden. Ik bracht hem uit de L2.
Een heel groot paard: 1.76 m!
Hij is super braaf (schijnt dat hij jonger was wel heel anders te zijn geweest), heel knuffelig maar is niet echt heel ruim in zijn gangen.
[/quote]germie schreef:Citaat:@Germie de meeste nakomelingen van Romantico, zeker degenen die bij de stoeterij zelf gefokt worden, gaan naar Duitsland, daar kunnen ze het oude bewezen bloed nog apprecieren ! Heel Ned. loopt weg met Jazz, Ferro en dat soort mode-paarden, ik dus duidelijk niet!
Ik dus ook niet, ik vind Romantico juist wel een goede hengst (maar je moet wel een geschikte merrie hebben, hij past niet overal bij). Maar ik mis dus de nakomelingen in de sport. Zelf rij ik dus een merrie die voor de fok gebruikt wordt. Maar anders was het vast een goede sportpony geweest (is e-pony). Maar wie rijdt er dus wel een afstammeling van hem in de sport? Of kent nakomelingen op M of Z niveau (dressuur of springen, evt. mennen, sgw)