Fijn dat ze het toch op de site gezet hebben, ze kregen zeker te veel mail
Hexagon zal wel op een groot concours zitten denk ik, hoorde al van meerdere mensen dat de showdag dit jaar niet echt ideaal viel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gomir schreef:Ik ga even kijkenFijn dat ze het toch op de site gezet hebben, ze kregen zeker te veel mail
![]()
Hexagon zal wel op een groot concours zitten denk ik, hoorde al van meerdere mensen dat de showdag dit jaar niet echt ideaal viel
Kunnen we weer niet meeten, of we moeten een keer richting dezelfde show gaan natuurlijk

Dat is vervelender dan de hengstenshow missen... gabrycha schreef:Onze auto heeft t begeven en we krijgen de nieuwe pas dinsdag dus moet ik helaas dit jaar wederom verstek laten gaan....![]()
Maar ja tis nie anders dan maar de hengstenshows gaan bezoeken
petraaken schreef:Das ook niet leuk.
Het staat vast dat wij zaterdag thuis blijven. Gisteren nog even overlegd met m'n vader maar ik moet hem gelijk geven dat het niet echt de moeite is om die lange rit naar Ermelo te doen om 2 à 3 hengsten te zien. Die er volgend jaar toch nog wel zullen zijn.
In plaats daarvan hebben we besloten om de hengstenshow van de Ijzeren man te bezoeken in april.
gezellig
Dekt hij veel