NRPS hengstenshow en 3de bezichtiging!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 21:44

Ik ga even kijken Fijn dat ze het toch op de site gezet hebben, ze kregen zeker te veel mail *LOL*

Hexagon zal wel op een groot concours zitten denk ik, hoorde al van meerdere mensen dat de showdag dit jaar niet echt ideaal viel

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:31

Ik zie dat Eagle het Keur predikaat krigt! Ik neem aan dat ie dus aanwezig is! Leuk, dat is de opa van Jeddah!!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 07:55

gomir schreef:
Ik ga even kijken Fijn dat ze het toch op de site gezet hebben, ze kregen zeker te veel mail *LOL*

Hexagon zal wel op een groot concours zitten denk ik, hoorde al van meerdere mensen dat de showdag dit jaar niet echt ideaal viel

vond het ook al vreemd dat hij niet op de laatste zaterdag van januari kwam (die is volgende week). Of is er dan weer een groot concours.

Wij twijfelen nu een beetje of we zullen gaan. Ik moet eerlijk zeggen dat het programma al kort lijkt en voor ons als dressuurliefhebber niet echt interessant. Rubels komt ook niet. Florencio wel en die wordt zelfs gehuldigd. Sandreo staat voorlopig ook nog als aanwezig. Solied is er niet, Sultano ook niet. De grote kleppers zijn allemaal afwezig.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 09:41

Het viel mij ook al op dat er weinig dressuurhengsten aanwezig zijn. Wat jonge dieren onder het zadel en een aantal küren. Aan de hand zijn ook vnl springers
Bij de paarden is de opkomst trouwens helemaal niet erg hoog Springen onder het zadel zijn er ook maar 5 Clown

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 09:51

Ik vrees dat er inderdaad een aantal grote concoursen zijn dat weekend en als de hengsten er niet echt moeten zijn voor hun goedkeuring dat degene er ook niet zijn nu. De Nieuwe heuvel is er ook niet heb ik gezien. Toch niet met een apart showblokje. Die waren altijd in voor wat extra ambiance en verrassingen. Lijkt dat het een beetje saai gaat worden voor de rijpaarden liefhebbers.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 10:36

Hmmm ik vrees dat het uitslapen wordt voor mij. er is niet heel veel te doen en ik moet echt een behoorlijk eind rijden (Heinenoord - Ermelo) Nou petra ik vrees dat het dan meeten op 2 april wordt in Weert.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:19

Vrees het ook. Aangezien het voor ons ook dik 3 uur rijden is en ze voorspellen ook al niet al te best weer. Nu met de 4 x 4 is dat nog zo erg niet maar je moet ook geen problemen gaan zoeken vind ik. Scheve mond

Laat jullie nog wel weten of we toch nog zouden gaan. Lachen

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:43

appelflap hier baal ik als een stekker van!!! Daarvoor kom ik juist.. De RUBI komt dus niet.. Boos!.......................................
Leuk dat er geen dressuurhengsten komen...

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:56

james100 schreef:
appelflap hier baal ik als een stekker van!!! Daarvoor kom ik juist.. De RUBI komt dus niet.. Boos!.......................................
Leuk dat er geen dressuurhengsten komen...

In elk geval niet veel. Wat jonge hengsten en Florencio maar dat is het zo'n beetje.

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:20

het heeft toch ook te maken wie er vorig jaar al zijn geweest.
als de goedkeuring bijv verlengd is met 3 jaar dan hoeft hij dit jaar niet te komen....

irma23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 17:11

Hoi

WIJ GAAN OOK NAAR DE HENGTENKEURING MET ONZE DEKHENGST SCAPINO BB

GROETJES

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:13

irma23 schreef:
Hoi

GROETJES

Heej Daanboy hier op bokt heeft een jonge scapino!!! Hebben wij eerst op stal gehad maar nu hebben hun hem gekocht. Kijk maar eens bij HAW (Horses At Work) daar staat 'Daanboy voor het eerst op Sunday'!

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:14

Onze auto heeft t begeven en we krijgen de nieuwe pas dinsdag dus moet ik helaas dit jaar wederom verstek laten gaan.... Verdrietig

Maar ja tis nie anders dan maar de hengstenshows gaan bezoeken Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:43

Jammer Gabrycha Verdrietig Kunnen we weer niet meeten, of we moeten een keer richting dezelfde show gaan natuurlijk

Zo spannend is het programma van zaterdag iig niet. Denk dat ik er pas rond 11 uur ben en na het springen ga ik wsl weer. De uitslag van de derde bezichtiging hoor/lees ik later wel Clown

Wel balen dat jullie auto er mee gestopt is Scheve mond Dat is vervelender dan de hengstenshow missen...

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 07:57

gabrycha schreef:
Onze auto heeft t begeven en we krijgen de nieuwe pas dinsdag dus moet ik helaas dit jaar wederom verstek laten gaan.... Verdrietig

Maar ja tis nie anders dan maar de hengstenshows gaan bezoeken Haha!

Das ook niet leuk.

Het staat vast dat wij zaterdag thuis blijven. Gisteren nog even overlegd met m'n vader maar ik moet hem gelijk geven dat het niet echt de moeite is om die lange rit naar Ermelo te doen om 2 à 3 hengsten te zien. Die er volgend jaar toch nog wel zullen zijn.

In plaats daarvan hebben we besloten om de hengstenshow van de Ijzeren man te bezoeken in april.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 09:02

petraaken schreef:
Das ook niet leuk.

Het staat vast dat wij zaterdag thuis blijven. Gisteren nog even overlegd met m'n vader maar ik moet hem gelijk geven dat het niet echt de moeite is om die lange rit naar Ermelo te doen om 2 à 3 hengsten te zien. Die er volgend jaar toch nog wel zullen zijn.

In plaats daarvan hebben we besloten om de hengstenshow van de Ijzeren man te bezoeken in april.

dat vind ik nou een goed idee Haha! gezellig Knipoog

EsSther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:38

het is nog niet zeker,, maar misschien komen wij ook met onze hengst, en enkele nakomelingen onder het zadel. (Nubertus R) (Nimmerdor-Joost-Abgar) Knipoog
ben benieuwd, heb op de dag zelf al een concour, en het zijn niet zulke snelle mensen bij het NRPS., ivm, verturen programma's aanmeld formulieren...

veel succes iedereen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:53

Dan zie ik je misschien nog wel EsSther

Hier in de buurt heeft ook een nakomeling van Nubertus gelopen. Liep geloof ik M-springen, was wel een fijn dier. Heb er verder weinig nakomelingen van gezien Dekt hij veel Verward
Ik heb ook nog eens serieus naar Nubertus gekeken, vond de bloedopbouw wel erg interessant

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:04

ik ga ook samen met gwenneth.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:07

Ik was van plan te gaan, maar nu ik zo de rest van de "show" zo zie weet ik het nog niet. Ik denk dat ik zaerdag wel beslis, als ik zin heb, ga ik, anders blijf ik lekker thuis!

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:27

irma23 schreef:
Hoi

GROETJES

scapino staat niet op de lijst?
hij komt toch wel?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 20:59

Ik zie scapino niet op het lijstje staan.

Ik moet bij de nakomelingen van Isarco om 15.10.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 21:00

Kylan schreef:
Ben erg benieuwd wat ie uitspookt MissSisa! Nu je een jasje hebt geleend kan je echt niet meer terug! Nu nog iets over em schrijven, en dan daar lekker met je mooie beestje trixen.

Ikke wel Haha!
Zal een wat laten zien(en daar mee bedoel ik niet aan de kletter gaan Knipoog )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:24

Ik weet niet of ik er nog ben om 15.10, denk erover om na de huldiging van Florencio weer op huis aan te gaan...De uitslag van de derde bezichtiging hoor ik toch wel Knipoog
Maar misschien wacht ik nog wel even op MissSisa

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:28

gomir schreef:
Ik weet niet of ik er nog ben om 15.10, denk erover om na de huldiging van Florencio weer op huis aan te gaan...De uitslag van de derde bezichtiging hoor ik toch wel Knipoog
Maar misschien wacht ik nog wel even op MissSisa

Als je kan neem even wat foto's. Lachen