Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Heeft jouw paard dat kale plek trouwens van de sporen gekregen..?
Even off topic en niet als kritiek bedoeld, maar gewoon een tip: Zo ja (en daar lijkt het wel op);Probeer dan je, niet zo werkwillige paard, zonder sporen en met een zweepje ter onderstreuning van je stille onderbeen wat beter voor het been te krijgen...
dat gaat dus de goede kant op!!! griebels schreef:Ik heb net even op allbreedpedigree.com gekeken of er nog meer Uniforms zijn... Maar helaas, ik ken dus een echte Uniform, die d.bruin is. Wel al op leeftijd. Die stond bij ons op stal in 1992 en sprong toen der tijd in het Z...
lachmar schreef:Ik zou hem in ieder geval niet met junior laten dekken. Veel kans dat je dan een paard krijgt met een stinkmodder karakter. Hij dekt niet voor niets geen merries meer en geloof me ik heb er ervaring mee. Had zelf twee juniors en eentje wou op een gegeven moment gewoon niet meer werken en dan deed ie net of ie alles eng vond. Heb er nou nog eentje en die is wel braaf en wil wel werken maar dat is geen schimmel ( gelukkig).
Misschien is democraat of aktion iets.