Mensen waar zeur je toch over; wij noorderlingen moeten dat altijd rijden! Weten jullie ook eens wat dat is...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yvonnelind schreef::)
Mensen waar zeur je toch over; wij noorderlingen moeten dat altijd rijden! Weten jullie ook eens wat dat is...

Aimee schreef:Maar "wij noorderlingen" zijn er in veel mindere getalen dan zuider- en westerlingen. Bovendien worden de concoursen in het zuiden niet in het buitenland verreden, daar valt die uithoek voor mij toch echt onder.
En dan ben ik nog netjes, want Amsterdammers benoemen over het algemeen alles buiten de ring (A10) als België
en ook niet in het westen van het land.
) 
Aimee schreef:Maar de meeste paardenmensen vind je wel in het zuiden van het land (niet voor niets verhuisd) ....
Overigens zijn die soms ook met z'n allen binnen de ring van Amsterdam te vinden hoor, één weekend per jaar, ergens in januari geloof ik....:D
Voor springen moet je mi toch echt in het oosten zijn
Maar da's niet jouw vakgebied 
annegti schreef:Het is trouwens maar wat je onder paardenmensen verstaat; tel de cijfers van de drie noordelijke provincies maar eens bij elkaar op mbt keuringen/dekkingen etc. en zet dat eens af tegen het zuiden (braboland, limboland en zeeland)
Voor springen moet je mi toch echt in het oosten zijn
Maar da's niet jouw vakgebied
YvonneS schreef:En hoe rij ik er precies heen??? Ik weet dathet in zuidbroek is, maar wie weet er een postcode, kan ik ff routeplanner doen.
Ik ga denk ik ook heen. Lijkt me erg leuk en is nu eindelijk eens niet zo ver...