Mijn instructeur vond mijn kruising trouwens heel apart en was niet zo weg van draversbloed in een springpaard. Een van zijn fijnste paarden was een Galoubet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gomir schreef:En vergeet ook zijn nakomelingen niet Excuseme
Mijn instructeur vond mijn kruising trouwens heel apart en was niet zo weg van draversbloed in een springpaard. Een van zijn fijnste paarden was een Galoubet
Marliesje schreef:Ik denk dat je eerder uit een springpaard x springpaard een topper fokt as uit een draver x springpaard. Maar inderdaad ben geen FA-expert.
Maar volgens mij (correct me if i'm wrong) de TS ook niet zo, en dan is het moelijk om precies te weten welke hengst je dan het beste kunt gebruiken.
beautylover schreef:volgens mij had ik dat al gezegd; was een wonderpaard
Excuseme schreef:Hallo Fokkerij-experts
Vermeld er dan ook even bij dat er goede uitzonderingen zijn op jullie alomvattende fokkerijkennis, zoals bijvoorbeeld de moeder van Galoubet, die een draver was en de grootmoeder van Qredo de Paulstra, die bijv. vader is van een ggk hengst, die S-dressuur loopt.
En wat Galoubet gepresteerd heeft, hoef ik jullie toch niet uit te leggen.
...pas op hoor,straks dring je nog door dat bord heen
(ja diegene voor je hoofd ja
) MissSisa schreef:Ja, maar het kan een goed sprinpaard worden. Maar als hij net zo galopeert als een draver dan kun je er misschien beter niet mee gaan springen.
EvaloveSandy schreef:Een draver die niet zou kunnen galoperen?
Ja hoi! Ik heb een tijdje op een dravertje gereden dat zalig galopeerde, en dan niet vlak maar met echt sprong erin.
EvaloveSandy schreef:Een draver die niet zou kunnen galoperen?
Ja hoi! Ik heb een tijdje op een dravertje gereden dat zalig galopeerde, en dan niet vlak maar met echt sprong erin.
MissSisa schreef:Weet ik geef alleen mijn mening met wat ik gezien heb!!! Ik heb best wat dravers in een parcour gezien. Nou, normaal wat het iig niet. Ik heb het gezien. Dus dat is mijn mening. Mss is deze mening hard en vinden jullie dat ik op dezelfde manier blijf doorgaan. Nou, ja als jullie dat denken, geen probleem.

MissSisa schreef:Weet ik geef alleen mijn mening met wat ik gezien heb!!! Ik heb best wat dravers in een parcour gezien. Nou, normaal wat het iig niet. Ik heb het gezien. Dus dat is mijn mening. Mss is deze mening hard en vinden jullie dat ik op dezelfde manier blijf doorgaan. Nou, ja als jullie dat denken, geen probleem.
MissSisa"]
Weet ik geef alleen mijn mening met wat ik gezien heb!!!
[/quote]
En dat is blijkbaar nog niet zo heel erg veel.
Het valt me op je steeds op FA reageerd maar totaal geen benul van geschiedenis hebt of weet hoe bloedlijnen in elkaar zitten.
Zelfs het verschil tussen een ras en een type is je onbekend.
Ga eerst je eerst eens verdiepen in de fokkerij en kom dan maar weer eens terug.
Op dit soort loze en domme berichten zit ik iig niet te wachten.
[quote="MissSisa schreef:Ja, ja, ik ben er achter dat ik het fout had.........