ggk Lusitano fokmerrie, welke prijsklasse?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 10:57

labe schreef:
Ben je mal, ze zijn er ook voor minder te koop, bijvoorbeeld cruzado's of zonder papier. Ik weet nog een hele leuke valkmerrie te koop, kruising tussen lusitano en engels volbloed en voor een hele leuke prijs, of een hele leuke, lieve valkruin, wel lusitano maar zonder papier.

Die zijn niet makkelijk te vinden in NL? Waar staat deze ruin en hoe groot is hij???

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:48

Lusitano schreef:
Die zijn niet makkelijk te vinden in NL? Waar staat deze ruin en hoe groot is hij???

Staat of stond bij de Roovere, was geloof ik net geen 1.60 hoog maar een waanzinnig mooi en lief paard.

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:30

Wij zijn van de zomer ook bij deze ruin wezen kijken, is echt een prachtig dier en heel lief. Helaas was hij nog iets te onervaren voor mijn (onervaren) vriend, hij heeft dan ook zandgehapt Bloos! (communicatiestoornis, lag niet aan het paardje hoor)

De ontvangst was in ieder geval super, aardige vrouw en er werd alle tijd genomen om te rijden en vragen te beantwoorden.

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 14:21

Delphi2 schreef:
Wij zijn van de zomer ook bij deze ruin wezen kijken, is echt een prachtig dier en heel lief. Helaas was hij nog iets te onervaren voor mijn (onervaren) vriend, hij heeft dan ook zandgehapt Bloos! (communicatiestoornis, lag niet aan het paardje hoor)

Lips are sealed
Zo verging het ons ook, paard waar we naar gingen kijken was superbraaf en ik wilde haar wel onder het zadel zien. De dame in kwestie ging met een welgemikte bok weer terug op de grond. Dat was echt domme pech, noem het een samenloop van omstandigheden. Ik heb dat paard toch gekocht en ik heb er een wereldpaard aan, niets dan OK dan! over de Roovere.