Die mensen kennen we al heel lang, ze hebben ons echt niet zomaar iets wijsgemaakt.
Mocht je mij niet op mijn woord geloven en een bekende bokker wel, stuur Sjuimpje eens een pb. Die kent ze ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
loesjuhh schreef:De oom tante van mijn nichtjes hebben een fokkerij en halen veel prijzen! Ze hebben de goedgekeurde hengsten Brevet van de Spruitjesdom en Oki Doki van ?? (weet ik niet meer)
mijn moeder wilde er eerst ook 2, maar ik heb haar voorgelicht dat ze dan ook een heleboel moet doen (stal uitmesten enz.) maar dat wilde ze niet en dat had ik al verwachthet leek me op het begin ook leuk, maar er zit veel tijd in enzo en ook wel ruimte, dus geef mij maar een grote pony!
zitake schreef:idd dan kan je net zo goed een grote pony nemen. maar om er nog bij te rijden heb ik echt geen tijd. ik rijd af en toe paarden van eigenaars, maar het valt praktisch niet te combineren (vooral nu met examens) met mn studies. als ze thuis staan heb ik wel tijd om te verzorgen en zo, maar thuis hebben we geen plaats voor grote pony of paard en die moet dus op een pensionstal komen, daar heb ik dus net de tijd niet voor. daarom dat een pony me ideaal lijkt. en ik vind mooie paardjes gewoon leuk. het gaat em niet zo zeer om het rijden.
Chocola schreef:Sommige shets zijn toch ook minipaardjes??
zitake schreef:idd dan kan je net zo goed een grote pony nemen. maar om er nog bij te rijden heb ik echt geen tijd. ik rijd af en toe paarden van eigenaars, maar het valt praktisch niet te combineren (vooral nu met examens) met mn studies. als ze thuis staan heb ik wel tijd om te verzorgen en zo, maar thuis hebben we geen plaats voor grote pony of paard en die moet dus op een pensionstal komen, daar heb ik dus net de tijd niet voor. daarom dat een pony me ideaal lijkt. en ik vind mooie paardjes gewoon leuk. het gaat em niet zo zeer om het rijden.