Esmeralda schreef:Thesam wat een mega gaaf paard heb jij zeg, echt gaaf.![]()
ik had een huis/tuin/keuken ponytje, niet erg speciaal dus
Dank je wel! Ik zal het tegen Sam zeggen vanavond....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

uithoudingsvermogen en goede actieve gangen. Het Letlandse paard werd in 1952 als ras erkend, sinds die tijd werd er ook nog wat gekruist met Oldenburgers en Hannoveranen, maar in zeer beperkte mate.
KindnessM schreef:een vriend van me heeft n Russisch paard, lijkt overigs op gewoon kwpner..
Huisvrouw schreef:Nado schreef:heeft iemand hier een noord-zweeds trekpaard? een vriendin van mij heeft zo'n dier en het is werkelijk een geweldig paard.
Ik heb een noord-zweeds koudbloed. Hier wat foto's:
Zijn er nog meer mensen hier die er eentje kennen?

). die waren wel amper te rijden, maar dat vond ik niet erg. zijn de enige pony's die ik nooit op hun donder gegeven heb, voor gelijk wat, omdat ik vond dat die sowieso terug in het wild moesten rondhobbelen (hadden nog nooit een zadel gezien voor ze aankwamen
) dat is uiteindelijk ook wel gebeurd.
Nado schreef:heeft iemand hier een noord-zweeds trekpaard? een vriendin van mij heeft zo'n dier en het is werkelijk een geweldig paard.

Huisvrouw schreef:Nado schreef:heeft iemand hier een noord-zweeds trekpaard? een vriendin van mij heeft zo'n dier en het is werkelijk een geweldig paard.
Ik heb een noord-zweeds koudbloed. Hier wat foto's:
Zijn er nog meer mensen hier die er eentje kennen?