Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Solide schreef:Bedankt voor je tips.
Ik had er nog 1 via een pb gekregen, daarin stond het volgende:
Natuurlijk neem ik de tips van jullie aan. Ik heb zelf geen verstand van en probeer me op deze manier te oriënteren. Misschien dat jullie dus ook hengsten kunnen adviseren. Ik weet dat het moeilijk is om via foto's dat te doen. Probeer binnen nu en een week een paar filmpjes te plaatsen.
In ieder geval ben ik aan het oriënteren en ben blij met iedere tip die men nu al kan geven.

Oscar"]
Solide, ik heb de pb uit je topic verwijderd.
Pb's (prive berichten !) zijn niet bedoeld voor 'publicatie', als dat de opzet geweest was dan had degene die je de pb gestuurd had vast wel in het topic gereageerd
[/quote]
Ja sorry, had ik helemaal niet bij nagedacht (had er ook nog nooit van gehoord).Nu ik erbij nadenk snap ik het volkomen. Ik heb degene die het heeft gestuurd ook een pb gestuurd met mijn excuses erin, achteraf abso niet netjes van mij maar ja het is gebeurd en ik kan het niet meer terugdraaien. Gelukkig hebben jullie het nog een beetje kunnen helpen.
Nu ontopic:
[quote="Dees schreef:Vind de pedigree van de merrie bepaald niet raar. Denk dat er wel wat moois mee te fokken is. Zou idd zoals CEasario aankaartte, op zoek naar een hengst met een goed front en mooie hals/nek, eentje die goed van achter uit vertrekt en van de grond af kan ketsen.
Denk dat je dan toch terecht komt bij een springpaard of een veelzijdig gefokt dier. En daar is helemaal niets mis mee hoor; worden vaak de leukste dressuurpaarden![]()