NRPS hengsten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:50

robbie schreef:
Wel goed dat er weer een paar bonte hengsten door zijn naar de 2e bezichtiging. Zolang ze maar niet het karakter hebben (iig die van Ed king hill) van zn vader, want Ed King Hill nam\komelingen staan er toch om bekend om vervelende rijpaarden te zijn. (en dat heb ik ook dus in levende lijve meegemaakt). Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen afstammelingen van Ed king hill rondlopen die geen goed karakter hebben...

Ik wou net zeggen Haha! Wij hebben er een op stal staan, daar kun je een kind mee naar t bos sturen zo braaf!
Hij kan overigens wel een beetje klieren op stal, paarden bijten die voorbij lopen, maar of dat aan zijn vader ligt?

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:15

En dat vosje wat er was dan? Kon heel goed lopen en heel goed springen. K weet alleen zijn afstamming niet meer... K weet wel dat zijn vader op 6 jarige leeftijd al grand prix ofzoiets liep, zal t ff navragen... Was wel wat aan de kleine kant.

veerledec

Re: NRPS hengsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 13:22

Het moet iig wel een vos of een palomino zijn, niet al te hoog in t bloed en liefst een beetje rond de 1,50m.
Ik vind nog steeds Devito II leuk!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 14:15

Dit topic is al wel een paar maandjes oud Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 23:22

En daarom een slotje.