Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mijn veulendje heet Pessoa en ik d8 dat ie pessie ofzow als troetelnaampie zij kreigen... wat is het uiendelije geworden?? --> KEUTEL! Quidou schreef:harrie... of paard![]()
of ehh aapie
gheheh zo noem k mijn paard meestal
elinax21 schreef:dat is toevallig. ik heb ook eenbijna jaarling arabische hengst, die nitro heet!!

elinax21 schreef:hmnm...zijn vader is wel een schimmel. hij is zelf stekelharig, en blijft waarschijnlijk een donkere vos net als zijjn moeder. alhoewel ik steeds meer witte haartjes ontdek. maar hoeft natuurlijk niks te zeggen.
hier had ik hem net een dag. en is hij 6 maandjes oud/
diantha schreef:elinax21 schreef:hmnm...zijn vader is wel een schimmel. hij is zelf stekelharig, en blijft waarschijnlijk een donkere vos net als zijjn moeder. alhoewel ik steeds meer witte haartjes ontdek. maar hoeft natuurlijk niks te zeggen.
hier had ik hem net een dag. en is hij 6 maandjes oud/
WoW hij lijkt veel op mijn Nitro'tje alleen heeft de mijne ff meer wit en 3 witte hoeven en 1 donkere. En het is bij hem zeker dat het een schimmel wordt maar zoals ik de jouwe zie miss de jouwe ook.
elinax21 schreef:volgens mij heb jij het veulen waar ik heel erg mee twijfelde. hij is dan een halfbroertje van die van mij. watr dom dat ze die ook nitro noemen. ik krijg ook nooit een reactie meer terug als ik ze mail. ik kon dus kjiezen toen tussen nitro en nitro. maar ik wisdt nog niet zeker of ik wel ene schimmel wilde en deze nitro sprak me net ietsiepietsie meer aan.
fresco schreef:Ons aankomende veulen wordt in Mei geboren.
Als het een hengstje wordt, gaat hij: Buur's Illusion heten en als het een merrie wordt: Buur's Sunrise.
Nou mijn vraag of eigenlijk probleempje: hoe zal ik hem noemen als het een hengstje wordt, ik bedoel dan: ik kan toch moeilijk in het land Illusion roepen....![]()
Wie weet er een leuke roepnaam, die aansluit op Illusion?