Roepnaam...?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bella

Re: Roepnaam...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:31

Mocht ik mn paard zo genoemd hebben, dan werd het Luus of Sjon. Misschien dan wel niet altijd meest mooie naam, maar ligt wel lekker in de mond en daar gaat het me toch om!!!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 07:03

dat verander toch altijd hor Bloos mijn veulendje heet Pessoa en ik d8 dat ie pessie ofzow als troetelnaampie zij kreigen... wat is het uiendelije geworden?? --> KEUTEL!

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 08:09

Quidou schreef:
harrie... of paard Clown
of ehh aapie
gheheh zo noem k mijn paard meestal Tong uitsteken

Ik heb zelf ook een Arabishe Volbloed hengstje van 9 mnd en zijn naam is Nitro. Maar noem hem ook weleens Baby (bappie spreek je het uit) Hij is ook ZOoo lief kan er echt alles aan doen terwijl ik hem nu pas een mnd heb en daarvoor hij nog nooit in mensenhanden is geweest.
Loop veel al met hem en hij kon na 3 dgn al voetjes geven. Hij is wel erg 1kennig naar mij als iemand hem wil aaien kijkt die gelijk naar mij zo van...Mag ze wel aan me zitten???.....Zo lief!!

Maar ja voor jou veulentje zal Luca en Luke wel leuk zijn.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:24

dat is toevallig. ik heb ook eenbijna jaarling arabische hengst, die nitro heet!!

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:03

elinax21 schreef:
dat is toevallig. ik heb ook eenbijna jaarling arabische hengst, die nitro heet!!

En wordt de jouwe ook een schimmel?
Jammer genoeg weet ik niet hoe ik de foto's erop krijg.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:10

hmnm...zijn vader is wel een schimmel. hij is zelf stekelharig, en blijft waarschijnlijk een donkere vos net als zijjn moeder. alhoewel ik steeds meer witte haartjes ontdek. maar hoeft natuurlijk niks te zeggen.

Afbeelding

hier had ik hem net een dag. en is hij 6 maandjes oud/

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:15

elinax21 schreef:
hmnm...zijn vader is wel een schimmel. hij is zelf stekelharig, en blijft waarschijnlijk een donkere vos net als zijjn moeder. alhoewel ik steeds meer witte haartjes ontdek. maar hoeft natuurlijk niks te zeggen.

Afbeelding

WoW hij lijkt veel op mijn Nitro'tje alleen heeft de mijne ff meer wit en 3 witte hoeven en 1 donkere. En het is bij hem zeker dat het een schimmel wordt maar zoals ik de jouwe zie miss de jouwe ook.

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:17

diantha schreef:
elinax21 schreef:

Afbeelding

WoW hij lijkt veel op mijn Nitro'tje alleen heeft de mijne ff meer wit en 3 witte hoeven en 1 donkere. En het is bij hem zeker dat het een schimmel wordt maar zoals ik de jouwe zie miss de jouwe ook.

en mijn veulen zijn vader heet Nalet. en was ook een schimmel.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:19

volgens mij heb jij het veulen waar ik heel erg mee twijfelde. hij is dan een halfbroertje van die van mij. watr dom dat ze die ook nitro noemen. ik krijg ook nooit een reactie meer terug als ik ze mail. ik kon dus kjiezen toen tussen nitro en nitro. maar ik wisdt nog niet zeker of ik wel ene schimmel wilde en deze nitro sprak me net ietsiepietsie meer aan. Haha!

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:24

elinax21 schreef:
volgens mij heb jij het veulen waar ik heel erg mee twijfelde. hij is dan een halfbroertje van die van mij. watr dom dat ze die ook nitro noemen. ik krijg ook nooit een reactie meer terug als ik ze mail. ik kon dus kjiezen toen tussen nitro en nitro. maar ik wisdt nog niet zeker of ik wel ene schimmel wilde en deze nitro sprak me net ietsiepietsie meer aan. Haha!

zou ik je msn miss mogen want wil in contact blijven met zijn broertjes.
Hun andere half broertje heet Naxos en dat was dat vosje. En dan had ze ook een donkere maar die was al weg en die heette Napalm was dat duzz niet de jouwe? ik hoor het wel als je mijn msn wilt want dan kunnen we op de hoogte blijven van onze 2 broertjes. ik hoor het wel.

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:27

hahaha,. wat dom. hij i tegen mij dat ie nitro heette..had nog niet echt een naam maar hij d8 aan nitro. dus napalm is dike onzion en dat heeft ie dus later bed8. haha wat maf. maar wil ook heeg raag meer weten over de de arabier die ik anders mschien gekocht zou hebben. echt vreselij kkomscih hihi. o jza..mijn msn is elinax21@hotmail.com

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:31

Ik vind het wel een leuke naam:D!!.. maarre ik zou hem wel gewoon zoo noemen.. automatisch ga je hem vanzelf koosnaampjes noemen;).. maar ik zou hem wel gewoon zou houwe.. tis een leuke naam ho0r:D

diantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:24

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:34

en dan is dit mijn arabische hengstje van 10 maand. nitro's halfbroertje nitro Haha!

Afbeelding
beetje vage foto maar hij wil niet stil staan.
Afbeelding

peerdjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:51

fresco schreef:
Ons aankomende veulen wordt in Mei geboren.
Als het een hengstje wordt, gaat hij: Buur's Illusion heten en als het een merrie wordt: Buur's Sunrise.

Nou mijn vraag of eigenlijk probleempje: hoe zal ik hem noemen als het een hengstje wordt, ik bedoel dan: ik kan toch moeilijk in het land Illusion roepen.... Verward
Wie weet er een leuke roepnaam, die aansluit op Illusion?

illu soms een afkorting mijn pony heet evenaar's vanity fair en ik noem haar altijd van.

gr. peerdjuh

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:15

Als het veulen er is, komt de roepnaam vanzelf.

Volgens mij denkt 1 van mijn paarden dat ze lompert heet...... Nagelbijten / Gniffelen

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:51

hey le
wat dacht je van Dirk! Tong uitsteken

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:16

mijn eerste gedachten ; hengst ; Illy merrie ; Sunny