Problemen bij het ICS ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:06

lowara schreef:
Op marktplaats.nl stond van de week trouwens een raar bericht bij de advertenties van Tinkers/Friezen dat ICS leden meteen met "iemand"contact op moetsen nemen. Weten jullie daar wat van? of is dat een raar persoon die denkt grappig te wezen? Het vile mij gewoon op, vandaar dat ik het hier maar even plaats.

C`est moi.. Haha! (op mijn beste Frans)

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 19:43

lowara schreef:
Op marktplaats.nl stond van de week trouwens een raar bericht bij de advertenties van Tinkers/Friezen dat ICS leden meteen met "iemand"contact op moetsen nemen. Weten jullie daar wat van? of is dat een raar persoon die denkt grappig te wezen? Het vile mij gewoon op, vandaar dat ik het hier maar even plaats.

Het gaat dus oa over het opstappen van meer dan de helft van het bestuur. Wil je meer weten dan kun je klikken op de link die ik en vele anderen hier als onderschrift hebben staan!!! En nee, dat is niet grappig bedoeld, integendeel.
Groetjes, Jacqueline

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 23:34

Aangezien het hier behoorlijk off topic gaat, en de problemen bovendien in een ander topic al besproken worden, hier een slotje:
[RP] Erkenning ICS: het vervolg