Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dees schreef:KPWN is het type thuisland dat alleen succesvolle allochtonen als 'eigen inwoner' erkend.
En dat is een schande. Of allen, of geen een.
Maar beter nog: ere wie ere toekomt.
? Quirinake schreef:Dus je wil zeggen dat Florencio de naam KWPN nog niet waard is ofzo? Hij moet eerst succes maken op termijn, en dan zou hij de naam KWPN waard zijn?
Heb ik het juist![]()
?
Teigetje schreef:Nee, ze bedoelen dat het KWPN bepaalde hengsten eerst niet goed genoeg vindt, dan uit oa prestaties ziet dat het tophengsten zijn, ze dan gaat keuren voor het KWPN en ze dan KWPN-hengst gaat noemen. Beetje prijken met andermans veren is wat men in voorgaande postings bedoelt.

Teigetje schreef:Nee, ze bedoelen dat het KWPN bepaalde hengsten eerst niet goed genoeg vindt, dan uit oa prestaties ziet dat het tophengsten zijn, ze dan gaat keuren voor het KWPN en ze dan KWPN-hengst gaat noemen. Beetje prijken met andermans veren is wat men in voorgaande postings bedoelt.
sarabande schreef:Dit omdat atractieve hengsten, zoals Lingh en Florencio dus zijn, nergens meer dekken dan bij het KWPN.
Dees schreef:Lingh vind ik een betere hengst van Flemmingh dan Krack C, ik begrijp het kwpn echt niet meer als ze Lingh afwijzen.
sarabande schreef:In alle stamboeken kan je daar voorbeelden van vinden.
Trouwens het is niet het KWPN dat staat te smeken om die hengsten, maar de eigenaren om goedkeuring bij het KWPN.
Dit omdat atractieve hengsten, zoals Lingh en Florencio dus zijn, nergens meer dekken dan bij het KWPN.