Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjuimpje schreef:Er moet ook nog een verrichting bij wil je haar in het stamboek laten opnemen: EPTM, IBOP of Z dres+1/M spr/sgw+5.
Wat is de bedoeling, moet er wat aan verdient worden? Of is het hobby en mag het geld kosten? Wat zijn de plannen voor de nafok?
WWWiske schreef:Is ze al ooit op de merrie keuring aangeboden? ( ik kan haar niet bij de uitslagen vinden) en wat vinden ze op de Utrechtse Manege ervan? Achterberg heeft er toch ook wel kijk op.
Sjuimpje schreef:Ik zou haar pas kopen als je er zonder problemen een PROK certificaat bij kunt krijgen, niet alle dierenartsen/klinieken zijn bevoegd om deze foto's te maken maar volgens mij staan die op de KWPN site vermeld, zo niet kan je bij het KWPN een foldertje aanvragen waarin het wel staat.
De PROK kosten zijn dan natuurlijk voor eigen rekening en ik vind deze merrie dan maximaal 4000 euro waard. Voornamelijk gebaseerd op afstamming en foto's.

:Liesjuh schreef:Hier heb je meer info over hem: http://www.horses.nl/lauwvanvliet/niagara.htm
En een foto...
Edit:
Ook goed bloed:
Niagara brengt behoorlijk wat volbloed van vaderskant (Landgraf I = Ladykiller xx) en van moederskant mee via Lucky Boy xx en Jasper (v. Courville xx.) En daarachter een zeer degelijke Holsteiner stam (stam 49).