mamma bruin pappa schimmel= bont???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:41

Ik heb ook zo'n surprisetje gekregen vorig jaar!
Moeder een zeer regelmatig bles, een witte sokje achter ... uit lijn waar vader bijna geen wit en moeder enkele witte haartjes in vorm van kleine halve maan en 2 witte hoefballen;
Vader geeft meestal veulens met witte bles maar voor de rest weinig aftekeningen .. zelf heeft hij duidelijke bles, 3 witte sokken.
Veulen: witte onregelmatig bles, achter twee sokken (halve wegen pijp), belly spot, een paar - hetzij kleine witte en blonde vlekjes op achterhand en flank, witte haren bovenkant staart, roaning in flanken. Daarbij heeft hij ook nog duidelijke Bend d'Or spotting! Wij zeggen altijd dat hij einde reeks verf potjes was! *LOL*

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:10

Klinkt leuk zo'n beestje Haha!
Ben gek op veel wit (zolang het niet TE bont is... Schijnheilig Tong uitsteken Haha!)
Heb je ook een foto van d'r?? Haha!

Tralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:26

Mijn paard heeft een bruinbonte moeder, en een zijn papa is een schimmel.
En wat is hij? Als veulen wassie bruinbont, net als mama, en nu is hij schimmelbont. 's Zomers wordt hij lichter, nu is hij veel donkerder van kleur.

Vind het altijd wel leuk, "die mengelmoesjes" Haha!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 11:39

Er zijn verschillende foto's van hem te zien op www.webshots.com onder user Peterina100. Ik moet deze trouwens updaten want hij is weer zo gegroeit en wordt met de maand mooier.

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 18:47

Ik denk dat dat niet lukt dat er een bonte uit komt schimmelxbont kan denk ik wel Knipoog Cool