Mansolein schreef:Osmium ook!
Nee hoor, staat bij Tillaart.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mansolein schreef:Ja, want daar wil ik graag een veulen van en er is al een langere tijd niets meer over hem te horen!!!!
Cocktail en Idool zijn dood!! al lang bekend.....
IQ is lang geleden al verkocht, Icentos staat bij haar op stal en Osmium ook!
(maar noemde ze met een ondertoontje)
maniertje..
lindaB schreef:Haha dat cocktail en idool dood zijn wist ik uiteraard ook wel(maar noemde ze met een ondertoontje)
Maar om het dan nog duidelijker te maken![]()
zo`n Osmium bijvoorbeeld: goed paard, onderkend (lees: pavo cup gewonnen) maar we horen er NOOIT wat van..
dan denk IK bij mezelf: misschien heeft ieder paard zn eigen aanpak nodig en past niet elk paard in hunmaniertje..
(nu denkt iedereen met oog- en oorkleppen op "blablabla Anky is toch wel zaligmakend")
Ok laat dat voor jullie zo zijn, maar waarom is het dan zo dat we juist van zo`n goede paarden niets meer horen??
Daar zou zij als "geweldig, perfect, opgehemeld" mens toch zo mee weg moeten rijden
Olrike schreef:Nee, ik bedoel het stukje wat ik zelf schreef dat als je erin geloofd dat wanneer Anky op een paard zit, ze dan automatisch de eigenaresse is.
Ben het volkomen eens dat niet ieder paard in het Anky systeem past. Daarbij geloof ik ook echt wel dat jij in Frankrijk woont.
(dan speelt geld eens geen rol
)
Aimee schreef:Is de STV-stoeterij niet verkocht dan? Dat gehele pand + terrein stond toch ook te koop?![]()
Ze zoeken zeker niet nog een ruiter voor Junior....![]()
:D
misschien jezelf voordoen als potentieel koper
Dan heb je er een keer opgezeten. Olrike schreef:Op dit moment word een deel van de stoeterij verhuurd aan Polen. Die wonen in het huis, en verder weet ik het niet.
Junior,misschien jezelf voordoen als potentieel koper
Dan heb je er een keer opgezeten.