Waar is Junior STV??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:13

Mansolein schreef:
Osmium ook!

Nee hoor, staat bij Tillaart.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 19:13

Graag.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:17

Wat voor zit er voor verder bloedvoering achter de toekomstige junior?

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:19

Mansolein schreef:
Ja, want daar wil ik graag een veulen van en er is al een langere tijd niets meer over hem te horen!!!!
Cocktail en Idool zijn dood!! al lang bekend.....
IQ is lang geleden al verkocht, Icentos staat bij haar op stal en Osmium ook!

Haha dat cocktail en idool dood zijn wist ik uiteraard ook wel Blond (maar noemde ze met een ondertoontje)
Maar om het dan nog duidelijker te maken Knipoog
zo`n Osmium bijvoorbeeld: goed paard, onderkend (lees: pavo cup gewonnen) maar we horen er NOOIT wat van..
dan denk IK bij mezelf: misschien heeft ieder paard zn eigen aanpak nodig en past niet elk paard in hun Scheve mond maniertje..

(nu denkt iedereen met oog- en oorkleppen op "blablabla Anky is toch wel zaligmakend")
Ok laat dat voor jullie zo zijn, maar waarom is het dan zo dat we juist van zo`n goede paarden niets meer horen??
Daar zou zij als "geweldig, perfect, opgehemeld" mens toch zo mee weg moeten rijden Knipoog

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 19:19

nou, er zijn verschillende merries die een geschikte patner zouden zijn. Ik heb een samen met mijn moeder en broer een stoeterij in frankrijk. We hebben 19 paarden waarvan 10 fokmerries.
In elk geval de merroe Soraya dat is een Balzflug x seclusive xx

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:19

Afbeelding

Daar zit Anky op hoor
Staat op Google!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:21

lindaB schreef:
Haha dat cocktail en idool dood zijn wist ik uiteraard ook wel Blond (maar noemde ze met een ondertoontje)
Maar om het dan nog duidelijker te maken Knipoog
zo`n Osmium bijvoorbeeld: goed paard, onderkend (lees: pavo cup gewonnen) maar we horen er NOOIT wat van..
dan denk IK bij mezelf: misschien heeft ieder paard zn eigen aanpak nodig en past niet elk paard in hun Scheve mond maniertje..

(nu denkt iedereen met oog- en oorkleppen op "blablabla Anky is toch wel zaligmakend")
Ok laat dat voor jullie zo zijn, maar waarom is het dan zo dat we juist van zo`n goede paarden niets meer horen??
Daar zou zij als "geweldig, perfect, opgehemeld" mens toch zo mee weg moeten rijden Knipoog

Er kunnen natuurlijk ook andere redenen zijn dat een hengst even buiten the picture blijft Knipoog Lips are sealed

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 19:22

nee, hoor linda b ik ben het met je eens....... anky is niet zaligmakend absoluut er zijn genoeg paarden die niet in haar systeem passen.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:23

Helemaal mee eens, happie heeft Junior trouwens nog wel een keer uitgebracht in het inter I of inter II en won daar met 66, nogwat % , dus Junior kan het wel.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:24

love_sander schreef:
[image]

Daar zit Anky op hoor
Staat op Google!

Dus wanneer anky op een paard zit, is het haar paard Knipoog Haha!

Is het trouwens niet bijna bedtijd als je bovenstaand ook serieus neemt Scheve mond

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:28

Olrike schreef:
Is het trouwens niet bijna bedtijd als je bovenstaand ook serieus neemt Scheve mond

bedoelde je mijn stukje of dat van die paarden in frankrijk?

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:29

Dit stukje:
Dus wanneer anky op een paard zit, is het haar paard

Jou stukje geloof ik, en de paarden in Frankrijk ook.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 19:30

hoe bedoel je, ja je stukje over dat niet alle paarden in het systeem van anky passen.
En ja ik woon in Frankrijk! Hoe zo heb je vragen?

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:34

Nee, ik bedoel het stukje wat ik zelf schreef dat als je erin geloofd dat wanneer Anky op een paard zit, ze dan automatisch de eigenaresse is.

Ben het volkomen eens dat niet ieder paard in het Anky systeem past. Daarbij geloof ik ook echt wel dat jij in Frankrijk woont.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 19:37

Oke, ik woon er nog niet zolang hoor vanaf afgelopen februari, ik woonde eerst op texel maar daar hadden we niet genoeg ruimte om te groeien.

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:39

Olrike schreef:
Nee, ik bedoel het stukje wat ik zelf schreef dat als je erin geloofd dat wanneer Anky op een paard zit, ze dan automatisch de eigenaresse is.

Ben het volkomen eens dat niet ieder paard in het Anky systeem past. Daarbij geloof ik ook echt wel dat jij in Frankrijk woont.

Alle onduidelijkheden weer uit de wereld OK dan!
Dat zou wat zijn, dat elk paard waarop je zit van jou is. Heerlijk! wat een wereld Haha! (dan speelt geld eens geen rol Bloos! )
En konden we allemaal de Anky uit gaan hangen Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door lindaB op 13-12-04 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 19:40

ja dat zou makkelijk zijn want geld...... handig als je het hebt maat anders....

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:42

Junior staat zoals ik ook al eerder zei weer op STV. Heb hem 2 weken terug nog gezien. Blijkbaar wordt hij door Mark (Biemans) gereden, maar dat heb ik nu nog niet gezien.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 23:01

Is de STV-stoeterij niet verkocht dan? Dat gehele pand + terrein stond toch ook te koop? Verward
Ze zoeken zeker niet nog een ruiter voor Junior.... Schijnheilig Knipoog:D

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 07:20

Aimee schreef:
Is de STV-stoeterij niet verkocht dan? Dat gehele pand + terrein stond toch ook te koop? Verward
Ze zoeken zeker niet nog een ruiter voor Junior.... Schijnheilig Knipoog:D

Op dit moment word een deel van de stoeterij verhuurd aan Polen. Die wonen in het huis, en verder weet ik het niet.

Junior, Pling misschien jezelf voordoen als potentieel koper Knipoog Dan heb je er een keer opgezeten.

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 07:50

Olrike schreef:
Op dit moment word een deel van de stoeterij verhuurd aan Polen. Die wonen in het huis, en verder weet ik het niet.

Junior, Pling misschien jezelf voordoen als potentieel koper Knipoog Dan heb je er een keer opgezeten.

Het huis wordt verhuurd als vakantiehuis en de appartementen boven de stallen ook. Verder staan er nog een aantal paarden op stal die op de veiling niet verkocht zijn. STV is nog gewoon in eigendom van de familie Biemans. Niet verkocht dus.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 12:50

Olrike schreef:

Daar hoef ik het niet voor te doen... Knipoog
Maar als ie toch maar een beetje staat te niksen dan weet ik wel een oplossing.... Haha!