foto's van de KWPN hengst Goodwill

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

labe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 09:55

Mijn Goodwill was op 3-jarige leeftijd 1.67 hoog en is nu zo'n 1.76, erg groot dus. In de omgang en op stal reuze braaf en aanhankelijk, onder het zadel totaal anders, kijkerig, moeilijk bij de les te houden en soms oncontroleerbaar, maar als hij eenmaal geconcentreerd op zijn werk was liep hij ook geweldig.
Qua bouw iets te lange rug, hele lange gespierde hals, veel front maar te weinig bespiering op de achterhand wat ook met training niet verbeterde.
Helaas is mijn paard niet gezond, hij mankeert het nodige waardoor hij niet meer bereden kan worden, hij is pas 9 jaar. Volgens mij overigens geen erfelijke kwestie.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 20:47

mijn goodwill merrie is 1.60 en heeft een erg moeilijk karakter..maar als ze eenmaal loopt..dan loopt ze ook echt heel erg goed. ze heeft M gesprongen en ik ben met haar gestart in de L met springen alleen verder zijn we niet gekomen door een blessure (hopelijk volgend jaar weer beginnen met springen)

cinvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:05

cinvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:05

en mijn merrie naruska komt ook van goodwill

ze staat in mijn profiel

ze heeft een moeilijk karakter. maar als ze zin heeft loopt ze super en doet ze alles voor je