welk ras ? (past er bij me)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welk ras

haflinger
23 (41%)
tinker
12 (21%)
fries
12 (21%)
fjord
9 (16%)

Totaal aantal stemmen: 56

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 20:46

Oja, waarom zoek je niet gewoon naar een pony die je aanspreekt? Dan heb je veel meer kans op een leuke pony! Er zijn genoeg leuke kruisingen Lachen (zoals Santos Tong uitsteken ).

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 22:04

oke meesten zeggen Haflinger en NF
dus ik heb nog een newforestje gevonden en die lijkt me wat ow ja ik wil wel dressuur wedstrijdjes doen ook officieel maar niet tot zz ofzo he ben geen Anky ofzo

Miko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 22:15

welshfreak schreef:
ow ja ik wil wel dressuur wedstrijdjes doen ook officieel maar niet tot zz ofzo he ben geen Anky ofzo

Dan zou ik zeggen: een fries. Zie je over het algemeen net iets vaker in de dressuurbakken dan de andere rassen.

Miss_Monet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 19:18

jah, ik heb ook voor het haffie gekozen want je bent rustig, en vrij gevorderd. Haflingers zijn eigenwijs, dus als je gevorderd bent kan je hem wel aan denk ik, en tegelijkertijd meestal nooit echt bang, of schrikachtig dus je kan rustig een buitenritje op zo'n pony maken OK dan!

trouwens mijn vriendin heeft een pony die Sjoukje heet, en is ook een haflinger, echt een schatje is het! Schijnheilig En nog een voordeel, je kan er best ver mee in de sport komen!(vooral dressuur maar ik heb wel vaak haffies zien springen) ojah, als je bij zo'n dier een super mooi gebouwd buikje krijgt Tong uitsteken en je rijd der mooi nageeflijk, ziet 't er superstoer uit vind ik!! *LOL*

SuusM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:40

Ik zou zeggen: een fries, mooie maar (doorgaans) rustige paarden.
Ook de new forest is een goed alternatief. Blijft moeilijk, vaak pas als je een paardje ziet weet je het.
Ik had dat ook met mijn arabier, de eerste keer en gelijk verkocht!!

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 16:20

Haflinger.. Vork